Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ä en käsitä naisia joilla on tooosi hyvännäköinen mies, ja ne ite lihottaa eikä laittaudu

Vierailija
08.09.2012 |

Mulla on monia ystäviä jotka on olleet hyvännäköisiä naisia ja ovat löytäneet hyvännäköiset miehet mutta avioliiton myötä naiset ovat lihottaneet itsensä, ja sen lisäksi eivät enää laittaudu ollenkaan. Kun katsoo naisen vanhoja kuvia, joissa oli meikkiä ja kivat vaatteet niin kuvaa ei tunnistaisi samaksi. Mun mies ainakin aina mulle ääneen ihmettelee tota samaa ja toteaa juhlien jälkeen "Se maisa vaan lihoo lihomistaan, eikä se edes huomaa että sen mies kattelee jo muita" . Miksi jotkut naiset lopettavat huolehtimasta itsestään kun pääsevät naimisiin. Eivät tietenkään kaikki. Näen päivittäin myös upeita aikuisia naisia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsevät naimisiin!

Hohhoijaa.

Vierailija
2/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätevät työelämässä ja sen verukkeella nukkuvat kunnon yöunet, illat pitkät juoksevat erilaisissa harrastuksissa, koska "pitää luoda suhteita" ja olla muutenkin "omaa elämää" arjen vastapainoksi ja kaikki vastuu kodista, lasten harrastuksista jne. jää sen "itsensä lihottaneen" vaimon harteille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itse pari vastaavaa tapausta. Mies oli niin mustasukkainen, ettei nainen saanut liikkua ja oli jopa hyvillään siit', ettei naista miehet enää pahemmin vilkuilleet.

Vierailija
4/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itse pari vastaavaa tapausta. Mies oli niin mustasukkainen, ettei nainen saanut liikkua ja oli jopa hyvillään siit', ettei naista miehet enää pahemmin vilkuilleet.

Kamalaa, kuka on tollaseen kanssa yhdessä? Itse käyn ainakin säännöllisesti kaupoilla ja parturissa jne.

Vierailija
5/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kaiketi on huolettomampaa kun ei tarvitse metsästää kumppania. Se aika käytetään sitten johonkin muuhun kuin itsestä huolehtimiseen, esim. lasten kanssa oloon.

Vierailija
6/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, kuka on tollaseen kanssa yhdessä? Itse käyn ainakin säännöllisesti kaupoilla ja parturissa jne.

Toisessakin tapauksessa nainen oli ennen suhdetta aivan erilainen. Vuosia se siinä suhteessa oli ennen kuin irti pääsi. Epäilin jotakin tällaista heidän ollessa yhdessä, mutta varmuuden kuulin vasta eron jälkeen.

Eron jälkeen on hiljalleen palannut samanlaiseksi kuin ennenkin :)

Vierailija
7/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ulkonäköseikat menettää merkityksensä?

Vierailija
8/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ulkonäköseikat menettää merkityksensä?

Onko niiden hyvännäköiset miehet silti onnellisia? Voiko he olla yhä ulkonäkökeskeisiä ja katsoa vaimoaan paheksuvasti vaikkei sitä sano?

Vierailija
9/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tooosi hyvännäköinen :) Itse en koskaan ollut mikään superkaunis, nuorempana kuitenkin ihan viehättävä. En ole lihonut, mutta en nykyään välitä paljonkaan siitä, mitä päälleni pistän, enkä meikkaa juuri milloinkaan. Mieheni on yhtä hyvännäköinen kuin 15 vuotta sitten, ellei paremman.

Miksi en siis huolehdi ulkonäöstäni? Syitä on monia. Ensinnäkin mieheni mielestä olen (kumma kyllä ;-) kaunis tällaisenani. Toisekseen, hänelle olisi sama, vaikka en olisikaan. Hän rakastaa minua ihan muista syistä kuin ulkonäköni vuoksi, ja minä häntä samoin. Kolmanneksi, arkemme on aika kiireistä - teemme paljon yhdessä perheen kesken, ja shoppailu ei kiinnosta meistä ketään. Neljänneksi, aikoinaan meikkasin ja pukeuduin paremmin, koska työni edellytti sitä, nyt olen onnistunut järjestämään työasiat siten, että vain harvoin pitää olla "edustuskunnossa".

Tässäpä jotain :)

Vierailija
10/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siksi hyväkroppainen. Toisaalta rakastaa minua muista kuin ulkoisista syistä. Ja hän on onnellinen. Minäkin olen onnellinen.

Kaikki eivät ole ulkonäkökeskeisiä vaikka ovat hyvännäköisiä.