Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ientulehdus olla niin kipeä että pitää ottaa Buranaa?

Vierailija
08.09.2012 |

Minulla on ollut jo viikon ien yhden hampaan kohdalta ERITTÄIN kipeä. Välillä helpottaa mutta jostain ruuista se ärtyy ja alkaa särkeä niin perkeleesti. Hammassärkyä se ei ole, sen tunnistan. Ien on oudon tuntuinen siitä kohtaa ja aina kun tikutan tai vedän hammaslangalla, se vuotaa runsaasti verta.

Miksei tää mene ohi ollenkaan?

Nyt olen kolmena päivänä joutunut ottamaan Buranaa kun se se röpölöinen ikenen kohta jomottaa ja kihelmöi niin paljon :(

Olen putsannut sitä aina ruuan jälkeen ja ottanut Corsodyliä jota saa apteekista ja joka desinfioi. Mutta ei tunnu helpottavan :(

Turvotusta ei ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli. Käy hammaslääkärissä jos ei rupea helpottamaan. Minä kävin ja ien putsattiin ja siihen laitettiin jotain lääkettä. Tuli kuntoon.

Vierailija
2/4 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla myös niin että kyse ei ole pelkästä ientulehduksesta vaan että hampaan alla/juuressa on tulehdus/mätää...kannattaa siis mennä hammaslääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä nuo suun tulehdukset voivat olla tosi kipeitä. Minulla on monesti aftoja, ja jos afta on esim. kitalaessa niin koko pää särkee. Auts.

Vierailija
4/4 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläki on just samaa.. Oli puoli vuotta sitten kans mut kävin hammaslääkärissä ja ne puhisti sen ja laitto jotain juttuu siihen nii se parani! Huomenna itse menen tämän takia hammas lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi