Blogisti HELENAINEN se jaksaa kuuluttaa sitä kuinka tuli synnytyksestä suoraan kotiin - noloa jo...
...menee jo vähemmästäkin perille että on tosi tosi tosi tosi heleänä het samantien synnytyssalista kipittänyt kotiin. erikseen kertonut sen jos monessakin postauksessaan. nyt kun vauva on 2kk ikäinen, päivän kunniaksi kirjoittaa kuinka tasan 2kk sitten saivat kantaa hänet KUUDEN TUNNIN IKÄISENÄ KOTIIN..ja blaablaablaa. Uskotaan jo,hei uskotaan, että sä oot varmaan tosi huippu tapaus!
Itselläni pistää silmään se,että eihän se vauvan saavutus ole kuinka tehokas äitinsä on het samantien tullut virtaa täynnä kotiin kuuden lapsensa joukkoon. olisi arvostanut lastaan ja antanut hänen rauhassa syntymänsä jälkeen sopeutua uuteen tilaansa. mutta ei,äiti tulee juoksujalkaa kello kädessä kotiin ja kellottaa et juu,6 tuntia sitten hän syntyi ja juosten kiirustaa sen blogiinsa ilmoittamaan. oikeesti.noloa :=/
Kommentit (17)
että oma kroppa kestää synnytyksen hyvin ja voi palata kotiin pian. Saavutuksilla voi kehua, mutta esim. terveys ei varsinaisesti ole sellainen.
Kotiin minäkin tulin kuuden tunnin (okei, kuuden ja puolen tunnin) ikäisen vauvan kanssa enkä pidä sitä minään.
muillekaan tekstarilla huudattanut? Ja moneen kertaan. Se siinä just noloa onkin, kun toi helenainen huudattanut sitä niin moneen otteeseen suhteessa siihen,että hänen vauvansa on muutaman viikon vanha.
Siihen kaupan päälle kuvat itsestään "muka ohimennen" mutta sisältävät täyttä posetusta ja esitystä kuinka hyvässä vireessä ja kunnossa hän on lapsilaumansa keskellä. mun mielestä hänen blogissaan ei oo sitä punaista lankaa laisinkaan.
ja on kyllä omituisesti kirjoitettua tekstiä. Joko yritetään olla kovasti taiteellinen tai sitten ollaan kovasti aineissa.
Jos teitä niin ärsyttää Helenaisen blogi, olkaa hyvä älkääkä lukeko sitä! Nää bloginhaukkumisaloitukset ovat yleensä hyvin samanlaisia, ja ne antavat kirjoittajastaan melkoisen ikävän kuvan. LUE ap oma kirjoituksesi ja mieti, miten ikävältä ihmiseltä kuulostat. Pahimmillaan saat aikaan sen, että jälleen yksi kiva blogi menee salasanan taakse.
Mä oon blogin vakilukija. Mitään leijumista en ole huomannut. Ainoa ajatukseni, mikä bloggaajan polikliinisesta synnytyksestä tulee mieleen, on se, että koska hänellä on kokemusta useammasta synnytyksestä ja vastasyntyneestä, on varmaan suht varmat otteet vauvan kanssa. Samoin sen verran ison lapsikatraan hoidon järjestäminen ei ihan helppoa ole.
Jos olet jotenkin huolissasi bloggaajan lapsista, kirjoita hänelle sähköpostia, jos sulla on yhtään munaa. Jos ei, ole hyvä ja lopeta blogin ruotiminen. Olet varmaan sama tyyppi, joka on aiemminkin tehnyt aloituksia tästä blogista. Todella säälittävää.
uusimmat päivitykset, ja jos tuo on teistä huudattamista ja leijumista, niin ottakaa hyvät ihmiset ne lääkkeenne.
Mä en ymmärrä, miksi pitäisi olla katkera ja kateellinen. Itse olen yhden lapsen äiti, ja makasin (nimenomaan makasin) 5 vrk sairaalassa lapsen synnytyksen jälkeen. Olen silti vain iloinen Helenaisen puolesta, että hänen synnytyksensä meni hyvin ja että hän oli niin hyvässä kunnossa sen jälkeen.
Jos teitä pännii, että bloggaaja kertoo omia ja perheensä kuulumisia kys. aihetta käsittelevässä blogissa, älkää hyvät ihmiset lukeko sitä. Jos ette ymmärrä, mistä blogissa on kyse, sama neuvo.
Että voi kaikesta olla ihminen kateellinen.:D
Käytkö säkin Ap siellä blogissa kyttäämässä monta kertaa päivässä niinkuin tavalliset blogistalkkerit? Lue toi aloituksesti ajatuksella ja mene itseesi. Olet itse nolo ap.
Kuule ap ja muut.
Kyllä siitä saa olla ylpeä, että synnytys on sujunut moitteeta ja niin hyvin, että polikliininen synnytys on mahdollista. Omasta suorituksestaan saa olla ylpeä, vaikka siihen ei niin paljoa pystykään vaikuttamaan. Synnytys on iso juttu jokaiselle, eikä sitä vähättelemäänkään kannata alkaa.
t. Kätilö
Kaikesta sitä ihminen voi olla kateellinen. Että toisen lapsen saannin onnellisuudestakin. Joku sulla nyt mättää. Helenainen - maailman ihanin blogi! Kiitos!!!
Juuri ap:n kuvaamaa "vahingossa" otettuja kuvia, ja niin armotonta posetusta kuitenkin. Ne laivakuvat Ruotsista (mikä PUKEUTUMINEN koko perheellä) on elävä esimerkki siitä, että elää _toisia_ varten tuota veistoksellisentäydellistä elämäänsä. Ja kirjoitustyyli on niin taiteellinen, niin taiteellinen. En ole pitkiin aikohin käynyt siellä kun en jaksa lukea, en tiennytkään että heillä on vauva.
aika julmaa tekstiä. jos synnytys on ollut mutkaton ja olo sen mukainen, niin mitä se on muilta pois, jos hän haluaa mennä kotiin. itsekin olisin mieluusti synnytyksien jälkeen lähtenyt kotiin tutustumaan vauvaan, kuin jäänyt sairaalaan. ja en kyllä hänen blogissaan mitään rehvastelua ole havainnut..
ja sitä paitsi, mikä sen punaisen langan pitäisi olla? vaatteiden ostelu ja ääretön kulutushysteriako, joka tuntuu joka blogissa tunkevan ulos??? jos hän kuvaa lapsiaan ja arkeaan mielestäni kauniisti kuvilla ja sanoilla, ja se ei teille riitä, niin lukekaa eri blogeja?
synnytyksestä noin hyvin ja kuuden lapsenkin kanssa, todellakin. Siinä ei ole mitään epäselvää!!! Mutta lukijana tulee ikävä olo, kun sitä niin tuodaan esille. Olisi mukava, että blogisti olisi lukijoidensa kanssa samaa viivaa sillä tavalla siis, että lukijoina matkassa tykkäävät pysyä ilman että tulee lukijalle ikävä olo; olen varmaan huono kun sen useamman vuorokauden,saati kuukauden huonossa kunnossa makasi synnytyksen jälkeen.
NOSTAN hattua, todellakin nostan hattua helenaiselle, että on noin upeassa kunnossa, iloisena, kuuden lapsen äitinä. Upeaa se on tänä! Ja vilpittömästi arvostettavaa. Hatun nosto hänelle. Mutta se olisi vielä arvostettavampaa mikäli sitä ei niin korostaisi paljon.
Tässä ap:n selkiyttävä viesti, turhan provokatiivinen aloitus itselläni oli. En siis kateellinen ole, en, mutta inhimillistä tunnetta se on nostanut monelle tuntemalleni ihmiselle pintaan kun hänen blogiaan on lukenut.
Mutta ei siinä sen kummempia, hän voi ilman muuta tehdä omanlaistaan blogia. SITÄ on kiva lukea, mutta väliin tuntunut vain vähän oudolta.
-ap
Luen blogia silloin tällöin eikä kertaakaan ole tullut sellainen olo että siellä rehvasteltaisiin yhtään millään.
Valokuvansa ovat kauniita,katselen niitä mielelläni.
Ja toivottavasti blogi pysyy avoimena loanheitosta huolimatta.
Terkuin satunnainen lukija
maailmassa päteä. Vähän säälittävää, tietty.