Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hyväksyä miehen juominen raskausaikana?

Vierailija
08.09.2012 |

Minulle ainakin tulisi tunne, ettei mies kunnioita yhtään jos kehtaisi juoda alkoholia kun minä odotan vauvaa. Voi minun mielestäni sen verran osallistua, että pitää korkin kiinni..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen alkoholinkäyttö on kohtuullista, en ymmärrä miksi hän ei voisi ottaa olutta silloin tällöin. Valitettavasti nallekarkit vaan eivät mene tasan siinä, että nainen on se joka on raskaana ja imettää. Miehet nyt vaan pääsee helpommalla tässä yhtälössä. Muistan itsekin olleeni vähän skitso ekan raskauden aikana, kun mies lähti baariin. Näin jälkikäteen ajateltuna se oli ihan typerää. Eli relaa vähän...

Vierailija
22/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä hirviömammoja sikiää? Tulee mieleen "Bridezillas". Ei raskaus ole syy kieltää toiselta elämää, jollei baareilu ole jokaviikonloppuista. Ei ole ihme, että ukoille riittää ja vaihdetaan maisemaa. Ihan oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että kieltää koko ajalta o.O

Vierailija
24/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla alkoholiongelma kun toisen juomisen katselu stressaa? Tekeekö itsekin mieli?

Vierailija
25/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole miehellä siihen pariin kaljaan jäänyt. Minä en ymmärrä miksi raskaana olevan naisen pitäisi odottaa miestä aamuyöllä baarista kotiin?? -ap

Joskus vieläpä hainkin kaupungilta kun se ei elämääni yhtäään haitannut.

Lapsen synnyttyä mies osallistui kiitettävästi arkeen, se on mielestäni tärkeintä.

Vierailija
26/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita, joita en enää itse voinut tehdä. En kieltänyt juomasta, käymäätt ulkona tai matkustamasta. Mieheni oli kalamatkalla ulkomailla, kun olin 8.kuukaudella raskaana. Ihan hyvillä mielin olin. Mies itse epäili että seuraavan vuonna ei ole hyvä lähteä, kun vauva on silloin alle vuoden. Mutta lapsi oli helppohoitoinen, joten ei estänyt. Tasavertaisessa suhteessa molemmat voi välillä olla yksinkin ja tehdä eri asioita. Näillä eväillä ollaan onnellisesti yhdessä vielä 22 v jälkeenkin ja hauskaa on:-)

Vierailija
27/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita, joita en enää itse voinut tehdä. En kieltänyt juomasta, käymäätt ulkona tai matkustamasta. Mieheni oli kalamatkalla ulkomailla, kun olin 8.kuukaudella raskaana. Ihan hyvillä mielin olin. Mies itse epäili että seuraavan vuonna ei ole hyvä lähteä, kun vauva on silloin alle vuoden. Mutta lapsi oli helppohoitoinen, joten ei estänyt. Tasavertaisessa suhteessa molemmat voi välillä olla yksinkin ja tehdä eri asioita. Näillä eväillä ollaan onnellisesti yhdessä vielä 22 v jälkeenkin ja hauskaa on:-)

Vierailija
28/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen että aloittajalla on pieni alko-ongelma? Tekisi mieli ottaa tai vähintäänkin mennä baariin? Ja siksi purkaa oloaan mieheen ja käskee tämän olla ottamatta...

No, oli näin tai ei, minusta parisuhteenne ei kuulosta olevan kovin vakaalla pohjalla jos miehen osallistumista on vaatimalla vaadittava ja jos antaa periksi joutuu hoitamaan vauvan yksin. Hellitä vähän, kyllä se mieskin osallistuu aivan varmasti jos annat. Mutta pakottamalla ajat miehen vain kauemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi