Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hyväksyä miehen juominen raskausaikana?

Vierailija
08.09.2012 |

Minulle ainakin tulisi tunne, ettei mies kunnioita yhtään jos kehtaisi juoda alkoholia kun minä odotan vauvaa. Voi minun mielestäni sen verran osallistua, että pitää korkin kiinni..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa syödä raakaa kalaa, tuorejuustoja ym.?

Vierailija
2/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis mikäli mies polttaa ennen raskautta niin raskauden aikana ei saa polttaa lainkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea hyväksyä, että mies veti raskausaikana pari kertaa kännit. Oltiin vieläpä sovittu, että ei juo, ja silti joi. Kalja tai kaksi kotona ei haittaa.

Vaadin myös miestäni olemaan tupakoimatta. Olenko nyt hirviö?

Vierailija
4/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis mikäli mies polttaa ennen raskautta niin raskauden aikana ei saa polttaa lainkaan?

aika harvinaisen ikävää tupakoida odottavan äidin vieressä. Ja jos ei odotusaikana lopeta sitä röökaamista, jatkunee se myös vauvan synnyttyä. Siinä sitten vauva haistelee tooosi hyvän tuoksuista isukkia.

Vierailija
5/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet kieltänyt miestä juomasta, koska sinäkään et saa? Yksi saunakalja on edottomasti ei, koska sinäkään et saa ottaa?

Kuulostaa kauniilta parisuhteelta.

Vierailija
6/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa uudestaan tuo aloitus.

Mielestäni voi SEN VERRAN osallistua, että pitää KORKIN KIINNI.

Tuorejuustoista en puhunut mitään vaan alkoholista.

-ap

Vierailija
7/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa uudestaan tuo aloitus.

Mielestäni voi SEN VERRAN osallistua, että pitää KORKIN KIINNI.

Tuorejuustoista en puhunut mitään vaan alkoholista.

-ap

Jos mies tai itse ei ole mikään alkoholisti niin mitä joku pari kaljaa oikeesti ketään haittaa?

Vierailija
8/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sitten kaunis parisuhde, että nainen hoitaa yksin koko asian jo raskaudesta lähtien? Ihanne parisuhteessa nainen on kynnysmatto??

-ap

Vierailija
9/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sitten kaunis parisuhde, että nainen hoitaa yksin koko asian jo raskaudesta lähtien? Ihanne parisuhteessa nainen on kynnysmatto??

-ap

minkä koko asian? Lapsen vai? Millä helvetillä mies sitä mukulaa hoitaa jos se on vielä sun sisälläs? :)

Vierailija
10/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole miehellä siihen pariin kaljaan jäänyt.

Minä en ymmärrä miksi raskaana olevan naisen pitäisi odottaa miestä aamuyöllä baarista kotiin??

-ap

Vierailija
11/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

ethän sä hoida kaikkea yksin, sun ukkoshan sen ryyppäämisen hoitaa ja vielä ihan yksin. toki sä osallistut nalkuttamalla ja siten varmistamalla että on pakko vetää kunnolla ja monesti. sano ukolles terveisiä että JSSAP.

Vierailija
12/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on nuo raskaushirviöajat ohi ollut jo kauan. Jälkeen päin olen monesti muistellut, miten järjettömiä ajatuksia sitä silloin päässä olikaan, ja tuo ap:n oli yksi niistä. Onneksi lopulta lasten tulo ei muuttanut miestä kuin minuakaan muiksi ihmisiksi kuin mitä olimme.

Vierailija
13/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko asian=perheen perustamisen ja sen hvinvoinnista huolehtimisen. Neuvolakäyntien muistamisen ja asunnon ja elämäntapojen valmistelun tulevaa vauvaa varten?! Onko tämä ihan uusi asia?

Vierailija
14/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole miehellä siihen pariin kaljaan jäänyt.

Minä en ymmärrä miksi raskaana olevan naisen pitäisi odottaa miestä aamuyöllä baarista kotiin??

-ap

No luuletko miehen jotenkin muuttuvan vain sen vuoksi että siitä tulee isä? Jos se juo nyt niin se juo silloinkin. Jos odotit miestä aamuyöstä kotiin ennen raskauttakin niin miksi asian pitäisi nyt muuttua? Aloittelevan alkoholistinko kanssa niitä mukuloita olet alkanut tehtailemaan?

Vierailija
15/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole miehellä siihen pariin kaljaan jäänyt.

-ap

vaikkei olis raskaanakaan. vai harmittaako, kun mies voi ottaa ja sä et?

Vierailija
16/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sua vaivaa noin pahasti miehen ottama alkoholi?

Vierailija
17/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikki miehet ketkä ovat aamuyöhön asti baarissa joskus ovat alkoholisteja? :D Voi luoja. Alkoholistejahan ne yleensö on joo ketkä valomerkkiin asti ovat ravintolassa.

Kyllä se ainakin tähän asti on ollut juomatta, mutta mietin vaan onko sen vaatiminen reilua? Minusta on..

Sen vähempää ei oikein voi tehdä.

-ap

Vierailija
18/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä alkoholia. Jos käyttäisin, niin olisi varmasti helpompi ymmärtää. Niin kuin aloituksessa jo kerroin, mielestäni miehen ryyppääminen osoittaisi välinpitämättömyyttä ja epäkunnioitusta..

Jos nyt jo tässä vaiheessa antaisin periksi, saisin huolehtia lapsesta yksin.

-ap

Vierailija
19/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä alkoholia. Jos käyttäisin, niin olisi varmasti helpompi ymmärtää. Niin kuin aloituksessa jo kerroin, mielestäni miehen ryyppääminen osoittaisi välinpitämättömyyttä ja epäkunnioitusta..

-ap

viimeisen kuukauden aikana olis hyvä olla koko ajan siinä kunnossa, että voi hyvillä mielin lähteä synnärille.

Vierailija
20/29 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Ryyppää paljon ja sinä valvot odottamassa?

Miksi helkkarissa olet tehnyt sellaisen miehen kanssa lapsen joka ei osaa pitää juomistaan kurissa muuten kuin käskyttämällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan