Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimia? Raskaus ja työ.

Vierailija
08.09.2012 |

Meillä on vajaa 2-vuotias esikoinen ja palasin elokuun alussa töihin samaan firmaan missä olin monta vuotta ennen esikoista. Plussasin elokuun loppupuolella ja olen viikolla 7, eli palaisin töihin vain hetkeksi. Meillä oli ajatuksena alunperin hankkia lapset putkeen niin, etten kävisi töissä välissä, mutten tullut raskaaksi. Nyt oli pakko rahan vuoksi palata ja sitten tärppäsikin.

Minulla on viikon päästä varhaisultra - pitäisikö minun kertoa pomolleni heti sen jälkeen, jos kaikki on hyvin? Vai odotella sinne np-ultraan? Jotenkin haluaisin olla reilu ja kertoa etten ole pitkään, mutta pelottaa ettei raskaus jatkuisikaan.. Mitä mieltä olette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun tartte kertoa vielä pitkään aikaan raskaudestasi. Toki suosittelen kertomista jos työ on vaarallista raskaanaolevalle..

Pidä tieto itselläsi ja kerrot sitten vasta kun siltä tuntuu. Niin minä tekisin.

Vierailija
2/4 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus toimistotyötä. Jotenkin itseäni vain nolottaa tulla vain hetkeksi töihin ja siksi haluaisin mahdollisimman avoimesti kertoa tilanteesta. Mutta eihän sitä toisaalta vielä tiedä että jatkuuko raskaus edes loppuun..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kavrilla on mennyt kesken vielä viikoilal 8-15. En haluaisi sellaista infoa jakaa työnantajan kanssa, vasta sitten kun kaikki on varmaa. Itsellä menossa vko 13 ja meinaan odotella vielä kuukauden jos vaan mahdollista ettei maha näy ennen sitä..

Vierailija
4/4 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva joutua jakamaan mahdollista keskenmenoa koko organisaation kanssa.