Raportti elämäni ensimmäisestä pyllypanosta viime yönä:
Pakko avautua jonnekin, kun mietin tätä juttua... Av on luottoystävä näissä jutuissa, joten:
Olen 38 v ja viime yönä huppelissa päätin kokeilla pyllypanoa mieheni kanssa. Miehelle tämä tuli ihan puun takaa, häntä ei peppujutut ole juurikaan kiinnostaneet, muu seksi kyllä. Itse olen täällä av:lläkin ollut aikalailla persepanovastainen, jos nyt näin voi sanoa. : )
Minulla oli jotenkin todella kiimainen ja "tuhma" olo viime yönä, joten käskin mieheni panna minua pyllyyn. Ja voihan siskot. Herranen aika mitkä orkut sain! Ihan käsittämättömän mahtavaa! Olin niin märkänä, etten ole koskaan kokenut mitään vastaavaa.
Nyt on tänään pyllynseutu hieman arka, ei kuitenkaan kipeä millään tavoin. Ja olen vielä peräpukamistakin kärsinyt, mutta ne eivät haitanneet lainkaan. Ei tullut mitään kakkaa kikkeliin, tms, mistä täällä aina pelotellaan.
Eli: kannattaa kokeilla kaikenlaista, oli kyse sitten vaikka uusista ruuista tai seksijutuista. Ikinä ei tiedä, mistä on muuten voinut jäädä paitsi. ; )
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2012 klo 15:28"]
Jotkut siis selvästikin yrittää lobata peppupuolen jutut ihan samanlaiseksi seksiksi, kuin normiseksikin, ja jopa paremmaksikin.
Pelkällä peppupanolla et kuitenkaan yhtään mitään saa, se on varma. Ja tämän sanon vuosien kokemuksella naisena.
Se ei myöskään onnistu kaikilta, sillä peppupanot ovat TEKNIIKKALAJI, ja sen tietää jokainen sitä harrastanut. Ihan turhaa on selittää, että tässä parempi ja orgasmivarmempi vaihtoehto! Naisen fysiikka kun ei ole muuttunut. Voitte koklata asiaa pelkällä dildolla yksiksenne, ei kovin orgastista. Joten lopettakaa kakkapuheet!!
[/quote]
Joo, tää alkaa olla jo ihan mautonta
[/quote] Vuosien kokemuksella ja käsi sydämellä voin kertoa teille kaikille ,että pelkän dildon suihin ottamisella yksinään ette saa mitään. Taivahan tosi !
[quote author="Vierailija" time="08.09.2012 klo 14:54"]vain, että miten siitä voi saada orkun??
siis miten ja mistä, en tajua
[/quote]En tiedä miten, mut meillä vaimo laukesi kerran peppupanosta...tuli ihan yllättäen ja ilman että itse tai minä olisin klitorista koskettanut. Näytti kovin voimakkaalta se orgasmi...Vaimo meni ihan hervottomaksi ja oli niin yllättynyt kuin, vaan voi olla :D Synnytyksen jälkeen ei olla enää anaalia harrastettu ja tähän tyydyn minäkin, mut mitäs sitä tietää jos joskus vielä hän innostuisikin :) Meillä vaimo teki aina ennen aloitteen siihen pyllypanoon, luullakseni siihen pitää olla tietylainen mielentila, joten älkää miehet sen perään ruikuttako, älkääkä varsin painostako.
Edellisellä avokkaalla oli pahat pukamat. Opeteltiin silti anaaliseksin saloihin, ja lähes joka kerta sai orgasmin. Nykyinen kumppani ei taas saa millään menetelmällä.
Annoin viime yönä poikaystävälle peppureikää ensimmäistä kertaa. Voi taivas se oli ihanaa. Tänään on pakko saada lisää.
Poikaystävä rasvasi ryppyreikäni ensin liukuvoiteella ja työnsi siittimensä sisään. Oli ihana tunne kun suoli täyttyi spermalla. Suosittelen.
tina marjatta anaali kirjoitti:
Annoin viime yönä poikaystävälle peppureikää ensimmäistä kertaa. Voi taivas se oli ihanaa. Tänään on pakko saada lisää.
Poikaystävä rasvasi ryppyreikäni ensin liukuvoiteella ja työnsi siittimensä sisään. Oli ihana tunne kun suoli täyttyi spermalla. Suosittelen.
se on ihanaa ruiskauttaa spermat syvälle peräaukkoon ja katsoa kun akka paskoo ne ulos
Joo, palataan vaan siveyteen.