Miesjoukko hyökkäsi Eerikan isän selliin
Hakkasivat päätä seinään ja iskivät silmän mustaksi. Aivotärähdys.
Kommentit (183)
Niin varmaan tutkitaan sossujen ja vanginvartijoiden toiminta. Mutta pelkäänpä, että sossut eivät saa potkuja tai tuomioita, vanginvartija(t) kylläkin, mikäli nyt syylliseksi todetaan. Koska lastensuojelu ei nyt vaan Suomessa ole läheskään niin tärkeää kuin aikuisten rikollisten suojelu.
tässä jutussa kamalampia onkin.
murha ei oo mitään
lapsen pitkäaikaiset kiduttajat ja julmat murhaajat saavat oma huoneeeen, TV:n , ateriat, laajat harrastusmahdollisuudet meidän
verovaroilla.
Kun katsoi lehidissä tämän kaksikon 'läävää' niin kannatti kiduttaa ja murhata lapsi..nythän elintaso taso nousu rutkasti.
Ihan oikeasti..en niele tätä...jossain menee raja
Ollaan todella vaarallisilla vesillä, jos lähdetään mielivaltaiselle "vetäkää turpaa vaan" tai "ei vartijoitakaan kiinnosta" -linjalle.
Ihmisten tyhmyys ja ajattelemaattomuus ei jaksa lakata järkyttämästä.
Ja kyvyttömyys kohdata tosiasioita. Menette aina piiloon termienne taakse, lässytätte ja jeesustelette sivistysvaltiosta ja ihmisarvosta. Ja kas, jos oma lapsenne murhataan samalla tavalla, olen 100% varma että sitten kyllä muuttuu ääni kellossa. Väkivalta ja kostonhimo on ihmisessä, sitä ei mikään määrä kirjaviisautta poista. Sieltä se tulee esiin ihan jokaiselta tarvittaessa.
tämä vain on niin raaka ja julma teko, joka kohdistuu viatonta lasta kohtaan..nyt nousee sisältä kaikki se alkukantainen halu ..kosto ja rangaistus..sellainen missä tekijä saa tuntea samaa kauhua kuin uhrinsa.
Minua ärsyttää pelkkä ajatuskin siitä, tämä kaksikko elää turvatussa huoneessa, hienot Tv:t ja harrastusmahdollisuudet ulottuvilla jossain vankilassa meidän verovaroilla.
Sen jälkeen mitä he ovat tehneet..en vain voi niellä tätä..nyt ensimmäisen kerran ymmärrän , miksi jenkeissä joissain osavaltioissa on kuolemanrangaistus.
palstamammat ei hakeudu vankilaan hienojen harrastusmahdollisuuksien ja televisioiden ääreelle :DDD.
haluta kiduttaa ja murhata lapsia,
pääsee varmasti vankilaan. Eli odotan niin kauan kun olen melkein dementikko. Sitten paljastan kaikki vilppini valtiota vastaan,
Olen sitten viimeiset vuodet linnassa hyvässä hoidossa, enkä vanhainkodissa kakat housuissa.
josta jo oli aiemmin lehdessä? Ettei olisikaan kahta vain yksi, josta nyt tietoja annetaan?""Pahoinpitely tapahtui kolme päivää myöhemmin sunnuntaina.
Vankilassa jupakka kirjattiin IS:n tietojen mukaan ensi alkuun "kaatumiseksi".
Vankila teki asiasta rikosilmoituksen vasta tiistaina sen jälkeen, kun tieto hakkaamisesta oli tullut muuta kautta julkisuuteen.""
Mutta nyt sadisti-isi on vasikoinut miehistä eteenpäin ja kertonut (herkullisia) yksityiskohtia. Vasikoita muuten inhotaan linnassa.
Aatella jos tässä syytetyt vangit solkottais, että ei pidä paikkaansa, se nyt tehtailee näitä ilmoituksia. Ruhjeet johtuu siitä, että hän on itsetuhoinen vanhojen traumojen takia ja vahingoittaa itseään. Vankilan väki toteais, että odotetaan nyt sitä neljättä kertaa.
Heidänhän (Taukin hakkaajien siis) pitää nyt tosiaan hölöttää, että "näitä tehtailtuja Taukin pahinpitelyilmoituksiahan on tässä vino pino, niin on MIELENKIINTOISTA että nämä nyt tulivat esille kun on tämä oikeudenkäynti menossa".
Ja olen sitä mieltä, että Taukin kohdalla voitaisiin odottaa vaikka neljättäkymmenettä kertaa!!!
jotka ihmettelevät...miksi tuntemattoman tytön kotalo liikuttaa ja miksi ei käytä aikaa oman lähipiirin hulehtimiseen,
Näille 'tunneihmisille' sanon, että lähipiiri on kunnossa ja huollossa ja silti löytyy 'tunnetta' vielä eerika kaltaisille lapsille.
tämä tunneköyhyys minua hirvittää täällä Suomessa.
Belgiassa kaksi 9 vuotiasta tyttöä joutui pedofiilin sieppaamaksi ja lopulta kuolivat nälkään pedofiilin talossa olevassa piilohuoneessa.Pedon äiti oli anatanut vihjeen huoneesta, mutta se jäi poliisin pöydälle..lapset olisi voitu pelastaa, jos poliisi olisi toiminut.
Tämän tapauksen johdosta melkein koko Liegen kaupungin asukkaat marssivat kaupungin halki mielenosoituksena systeemin kyvyttömyyttä kohtaan löytää lapset vaikka ilmiantoja tuli toimistoon.
Oliko nämäkin ihmiset tyhmiä kun surivat lapsia, joita eivät tunteneet..kysyn vaan niiltä monelta 'jotka ihmettelevät kollektiivistä surua'
Meillä on vielä paljon oppimista Euroopasta... ei ainoastaan viinanjuonti
Itse henkilökohtaisesti säälin näitä tunnevammaisia ihmisiä..juuri näiden ihmisten takia pienet eerikat jäävät huomaamatta.
on niitä samoja saamarin piipertäjiä, joiden mielestä meidän pitäisi majoittaa kaikki halukkaat romanit ja elelevät itse toimeentulotuella. Joo ei heru multa sympatiaa lastentappajalle.
ovat tehneet jonkin tahallisen laiminlyönnin, niin on selvää että niille pitää antaa kenkää.
asunto, missä Eerika eli ja kuoli. Punaisilla nuolilla oli kuviin vielä merkitty pakkausteippirulla, jätesäkki, yms. kidutuksessa käytetyt välineet.. Lääkäri Nadia Berough tiesi kertoa että tuollainen sitominen on yleistä ja tavallista esim.lastenkodeissa, jolla pidetään häiriintyneet lapset aisoissa? Tarkki tietysti todetaan syyntakeettomaksi ja pääsee pälkähästä. Istui " raukka "tupakalla kun tyttö kuoli..
Hyi hitto sanon minä. Kiroilen ja tunnen niin suurta vihaa; ja samalla olen tietoinen siitä että istuvat luultavasti maksimi viisi vuotta ja sen jälkeen ovat taas vapaalla jalalla. Luulin, etten kannattaisi kuolemanrangaistusta mutta tämä tapaus on saanut miettimään asiaa uudelleen.. toisaalta, kuolema olisi liian " helppo" maanpäällinen rangaistus tarkille ja laamaselle.
lapsen pitkäaikaiset kiduttajat ja julmat murhaajat saavat oma huoneeeen, TV:n , ateriat, laajat harrastusmahdollisuudet meidän
verovaroilla.Kun katsoi lehidissä tämän kaksikon 'läävää' niin kannatti kiduttaa ja murhata lapsi..nythän elintaso taso nousu rutkasti.
Ihan oikeasti..en niele tätä...jossain menee raja
Tämä uutinen sai oikein hyvälle mielelle.
jotka ihmettelevät...miksi tuntemattoman tytön kotalo liikuttaa ja miksi ei käytä aikaa oman lähipiirin hulehtimiseen,
Näille 'tunneihmisille' sanon, että lähipiiri on kunnossa ja huollossa ja silti löytyy 'tunnetta' vielä eerika kaltaisille lapsille.
Belgiassa kaksi 9 vuotiasta tyttöä joutui pedofiilin sieppaamaksi ja lopulta kuolivat nälkään pedofiilin talossa olevassa piilohuoneessa.Pedon äiti oli anatanut vihjeen huoneesta, mutta se jäi poliisin pöydälle..lapset olisi voitu pelastaa, jos poliisi olisi toiminut.
Tämän tapauksen johdosta melkein koko Liegen kaupungin asukkaat marssivat kaupungin halki mielenosoituksena systeemin kyvyttömyyttä kohtaan löytää lapset vaikka ilmiantoja tuli toimistoon.
Oliko nämäkin ihmiset tyhmiä kun surivat lapsia, joita eivät tunteneet..kysyn vaan niiltä monelta 'jotka ihmettelevät kollektiivistä surua'
Itse henkilökohtaisesti säälin näitä tunnevammaisia ihmisiä..juuri näiden ihmisten takia pienet eerikat jäävät huomaamatta.
Jos täällä ois tykkäys-nappi, tykkäisin! Aivan samaa mieltä!
Tässä kinataan nyt lapsenmurhaajasta ja se ei tarkoita sitä, että me hyväksyttäisiin väkivalta yleisellä tasolla.
Kuka määrittää milloin on ihan ok hakata? Joku random av-mamma? Missä menee raja sen suhteen keiden "kuuluu" saada turpaansa?
Herätkää nyt...
Mikä helvetin raja ja uus linjaus?? Ei tässä mitään linjauksia tarvi siitä kuka on tarpeeksi paha ansaitaakseen turpaansa. Vai av-mammatko tässä on nyt puolin ja toisin käytäntöjä säätämässä?
Tarkki oli ja on harvinaisen paska jätkä joka ansaitsi todellakin tulevan kopissa istumisen lisäksi myös lättyynsä. Siinähän vain paha sai palkkansa, tai itse asiassa ei, vain pienen osan palkkapussistaan :( Vähän niinkuin Terveisiä tyttäreltäsi Eerikalta.
Sinänsä ymmärrän tämän jankutuksen siitä missä turpaanvedettävien raja menee: ihminen on pieni olento, jolla on suuri tarve lokerisoida asioita ymmärtääkseen niitä...
Jos täällä ois tykkäys-nappi, tykkäisin! Aivan samaa mieltä!
Suomessa ei saisi välittää kuin omista asioistaan. Se on väärin ja niin asiat eivät koskaan muutu.
Olen iloinen väkivallasta, mutta olen iloinen myös laista, jonka mukaan väkivalta on laitonta. Ymmärrättekö?
En tahtoisi sairaimpienkaan lastenmurhaajien hakkaamisen olevan laillista, mutta jos heidät hakataan en ole pahoillani. Luulenpas, että aika moni tässä ketjussa ajattelee juuri näin.
Täällä av_lla ei nuita uusia lakeja kuitenkaan säädetä.
manipuloi kuritusta " lääkärin" arvovallallaan?
soriii..... sitä saa mitä tilaa! milloin sirpa saa vieraita?
aviorikkojia kohtaan kivitystuomioin (kuolema).
Meidän kulttuurissa näin kovaa raivoa ei syrjähypyistä saa, ainakaan laillista. Mutta missä menee raja?