Miesjoukko hyökkäsi Eerikan isän selliin
Hakkasivat päätä seinään ja iskivät silmän mustaksi. Aivotärähdys.
Kommentit (183)
vanginvartijan tekemisiä siihen mitä tämä ihmispeto teki sille lapselle? Hei haloo!
keskiajalle, jossa YHTEISKUNTA rankaisi ihmisiä pahoinpitelyillä? Jumalauta kun viimeinkin on päästy sivistyneeseen oikeusvaltioon, idiootit ei tajua miten suuri merkitys yhteiskunnan rauhallisuudelle on nimenomaan sillä, että näin ei tehdä. No. Kun on lusikalla annettu.
toivon että naisvankilassa on sama meininki!Sori kukkahattutätsyt!
ja joo ei tee mieli keskiajalle mutta olen sitä mieltä että kaikki lapsimurhaajat vois tappaa.Ja mielummin kívittämällä!
Ja varmasti 90% ihan normaaleista kansalaisista pitää tällaisten lastenhakkaajien hakkaamista oikeutettuna, on aina pitänyt ja tulee aina pitämään.
Mä taas luulen että suurin osa suomalaisista ymmärtää oikeusvaltion toiminnan periaatteet ja tajuaa että tuo on tuhon tie. Kaikkien pitää olla lain edessä tasavertaisia, myös niiden kaikkein kammottavimpiin rikoksiin syyllistyneiden.
Netissä asiat vääristyy ja hullut saa pelkällä sitkeydellä ja apinan raivolla isomman äänen kuin heille oikeasti kuuluisi
Ja varmasti 90% ihan normaaleista kansalaisista pitää tällaisten lastenhakkaajien hakkaamista oikeutettuna, on aina pitänyt ja tulee aina pitämään.
Mä taas luulen että suurin osa suomalaisista ymmärtää oikeusvaltion toiminnan periaatteet ja tajuaa että tuo on tuhon tie. Kaikkien pitää olla lain edessä tasavertaisia, myös niiden kaikkein kammottavimpiin rikoksiin syyllistyneiden.
Nimenomaan siksi tässä toivotaan että nuo saavat vankilassa turpaansa, että mainitsemasi "oikeusvaltio" ei toimi oikein uhrien kannalta. Tekijä saa aina Suomessa suhteessa enemmän oikeutta kuin uhri.
Onko sinusta ihan oikein että esimerkiksi raiskauksesta voi päästä ehdollisella tuomiolla?
Ja mikä siinä ehdollisessa "rangaistuksessa" on sitä rankaisuosuutta? Se, että jos tekee lisää rikoksia, on suurempi todennäköisyys joutua häkkiin? Sekö on RANGAISTUS?
Taposta voi joutua istumaan pari vuotta. Siis toisen ihmisen elämän riistämisestä, 2 vuotta valtion kustantamassa hotellissa, ja samalla saa opiskella ja käydä töissä.
Mitä mieltä olet taparikollisista esim. Juha Valjakkalasta, joka ei kaikkien merkkien mukaan KOSKAAN tee parannusta vaan jatkaa aina vain rikollista elämää.
Muuttuisiko hän sinusta sillä jos rakastaisit häntä oikein kovasti?
ja jos käy ilmi että vanginvartijat ovat syyllistyneet laiminlyönteihin, se saavat syytteen tai varoituksen tai mikä se rangaistus nyt sitten onkin. Tuomarit varmasti ymmärtävät tehdä tästä ennakkotapauksen jossa ei löysäillä rangaistuksen kanssa, ja hyvä niin.
Nimenomaan siksi tässä toivotaan että nuo saavat vankilassa turpaansa, että mainitsemasi "oikeusvaltio" ei toimi oikein uhrien kannalta. Tekijä saa aina Suomessa suhteessa enemmän oikeutta kuin uhri.
Onko sinusta ihan oikein että esimerkiksi raiskauksesta voi päästä ehdollisella tuomiolla?
Ja mikä siinä ehdollisessa "rangaistuksessa" on sitä rankaisuosuutta? Se, että jos tekee lisää rikoksia, on suurempi todennäköisyys joutua häkkiin? Sekö on RANGAISTUS?
Taposta voi joutua istumaan pari vuotta. Siis toisen ihmisen elämän riistämisestä, 2 vuotta valtion kustantamassa hotellissa, ja samalla saa opiskella ja käydä töissä.
Mitä mieltä olet taparikollisista esim. Juha Valjakkalasta, joka ei kaikkien merkkien mukaan KOSKAAN tee parannusta vaan jatkaa aina vain rikollista elämää.
sun vuolas läpätys on niin helvetin tyhmää ja säälittävää, kun sä et tajua yhtään siitä mistä tässä on kyse. Ei jaksa ruveta selittämään kun sen pitäisi olla päiväkotilapsitasoa eikä sittenkään varmasti mene perille. Lohdutamme itseämme sillä, että tämän tason torvet ei koskaan päädy lainlaatijoiksi.
Vouhotusta... Tekijä saa aina Suomessa suhteessa enemmän oikeutta kuin uhri... lisää vouhotusta...
Ei muutu rakastamalla. Mutta laki on laki. Ja lakia muutetaan eduskunnassa. Toki tulee usein liian löperöitä tuomioita, mutta ei niitä turpaan vetämällä voi "oikaista", vaan lakia muuttamalla.
Ei muutu rakastamalla. Mutta laki on laki. Ja lakia muutetaan eduskunnassa. Toki tulee usein liian löperöitä tuomioita, mutta ei niitä turpaan vetämällä voi "oikaista", vaan lakia muuttamalla.
Nyt ollaan asian ytimessä.
Kumpa joku välittäis yhtä intohimoisesti niistä lapsista, jotka on vielä elossa ja joilla on just nyt tosi paha olla.
sairasta lapsenmurhaajaa ja kiduttajaa kohtaan. Ja yleensä olen erittäin empatiakykyinen ihminen. Pakko myöntää tunnen suorastaan mielihyvää...
Jos tunnet mielihyvää toisen kärsimyksestä et edes ymmärrä mitä empatia on.
josta jo oli aiemmin lehdessä? Ettei olisikaan kahta vain yksi, josta nyt tietoja annetaan?
""Pahoinpitely tapahtui kolme päivää myöhemmin sunnuntaina.
Vankilassa jupakka kirjattiin IS:n tietojen mukaan ensi alkuun "kaatumiseksi".
Vankila teki asiasta rikosilmoituksen vasta tiistaina sen jälkeen, kun tieto hakkaamisesta oli tullut muuta kautta julkisuuteen.""
Ei muuten tasan ole sama asia. Lapsi oli syytön, murhaajat eivät ole. Ennen kuin onnittelet itseäsi "sivistyneestä" ajattelusta, niin mietipä tuota.
Kun jotain kamalaa tapahtuu, niin aina löytyy ihmisiä joille nuo tapahtuvat näyttäytyvät vain tilaisuuksina päästä näyttämään muille, miten helvetin hyviä ihmisiä he ovat.
Älkää provosoituko ja vastatko heille. Hehän eivät edes puhu Eerikasta vaan itsestään. Siitä, miten hyvä ja viisaita ihmisiä ovat.
että vanginvartijat siirtyivät väkivallantekijöiden lynkkausjoukkoon. Se on yhteiskunnan tasolla sama asia kuin vanhempi, joka käy lapsensa kimppuun. Toisin sanoen, Tarkin pahoinpitelyssä toistuu yhteiskunnan tasolla sama ilmiö mikä johti Tarkin lapsen kuolemaan. Aika helvetin surullinen perintö Eerikan kuolemalla. Me muututaan itse Tarkin ja Laamasen kaltaisiksi.
josta jo oli aiemmin lehdessä? Ettei olisikaan kahta vain yksi, josta nyt tietoja annetaan?""Pahoinpitely tapahtui kolme päivää myöhemmin sunnuntaina.
Vankilassa jupakka kirjattiin IS:n tietojen mukaan ensi alkuun "kaatumiseksi".
Vankila teki asiasta rikosilmoituksen vasta tiistaina sen jälkeen, kun tieto hakkaamisesta oli tullut muuta kautta julkisuuteen.""
Mutta nyt sadisti-isi on vasikoinut miehistä eteenpäin ja kertonut (herkullisia) yksityiskohtia. Vasikoita muuten inhotaan linnassa.
Kukaan ei tiedä onko esim. Tarkki ollut tekohetkellä psykoottinen tai alentuneesti syyntakeinen. Mut hei, hurrataan vaan mahdollisesti sairaan ihmisen hakkaamiselle.
se on sen ämmän kanssa murhannut ja kiduttanut lapsen.Toivottavasti sitä kidutetaan samalla tavalla kuin se on itsekin tehnyt.
Kun jotain kamalaa tapahtuu, niin aina löytyy ihmisiä joille nuo tapahtuvat näyttäytyvät vain tilaisuuksina päästä näyttämään muille, miten helvetin hyviä ihmisiä he ovat. .
ihan helmiä nuo kommentit että "itse et ole yhtään sen parempi ihminen jne". Nämä kukkikset rinnastavat lapsentappajan ja jonkun syyttömän, ihan vaan sen takia että saisivat kertoa omasta erinomaisuudestaan.