Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppaako

Vierailija
08.09.2012 |

Apua. Mies ehdottelee kimppaseksiä. Että etsittäisiin joku toinen pariskunta tms. Enkö riitä hänelle vai mistä on kyse? Ensin loukkaannuin, mutta nyt en oikein tiedä mitä ajatella. Ajatus tuntuu kovin vieraalta, mutta mietityttää olisiko kokeilemisesta sitten haittaakaan. En ole itse kylläkään tuollaista kaivannut, mies näköjään sitäkin enemmän. Suostunko vaikka en niin hirveän kiinnostunut itse ole? Mitä jos en pidä ja mies haluaa vaan jatkaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kokeiltiin. Ensin otin naisystäni mukaan ja sit myöhemmin tuli vielä pari miestä. On se jotenkin niin pervoo, kun on kaikki aukot täynnä munaa. En tukännyt ja nyt palattiin miesystävän kanssa tavalliseen seksiin.

Vierailija
2/9 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut yksi vaki mies mukana jo noin 3 vuoden ajan. Eli keksimäärin 3 kuukauden välein käy meillä ja homma toiminut hyvin. Muutenkin meillä synkkaa kolmistaan. mSihteen pitäöä olla tosi vahvalla pohjalla että pystyy ottamaan sen vain seksinä. Tästä kokemuksesta voin suositella mutta tietty tiedän että muita huonioja tapauksia joten suurella varoituksella suosittelen kuitenkaan muille.1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää ensiksi säännöt selväksi, mitään ei tehdä väkisin! Edetkää aluksi varovasti esimerkiksi olisitte omien puolisoiten kanssa ja katselette toisen pariskunnan rakastelua. Ainakin saisi ajatusta aiheesta.

Vierailija
4/9 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia olisi saada kahta miestä yhtä aikaa..huh huh.

En mietisi hetkeäkään jos mieheni ehdoittasi ;)

Vierailija
5/9 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilimme kolmen kimppaa mieheni kaverin kanssa.Minulle tuli siitä erittäin halpa olo.Muutamien kertojen jälkeen en enää olisi halunnut ja nyt meille tulee siitä riitoja kun mä en halua ja mieheni haluaa.Olemme tulleet kaikki hyvin toimeen ja ollaan otettu porukalla kaljaakin mutta nyt en edes halua tän kaverin mökille mennä kaljotteleen kun pelottaa että mieheni ehdottaa kimppaa ja tulee taas riita.Eli ei todellakaan kannata kokeilla!!!!!!

Vierailija
6/9 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö. itsekkin olen kokeillut ja jatkamme sitä samaa linjaa. Tietenkin molempien pitää olla 100% mukana muuten se ei ole oikein.

Vierailija
7/9 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö. itsekkin olen kokeillut ja jatkamme sitä samaa linjaa. Tietenkin molempien pitää olla 100% mukana muuten se ei ole oikein.

MITÄ!!!! Onko imiksellä muitakin swingereitä????? tahtoomme mukaan. Kirjoitelkaa palstalle M38 N 41 :)

Vierailija
8/9 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi suoraan, että haluat kokeilla...

Mutta sanopa, millä verukkeella saisin vaimoni sänkyyn toisen naisen kanssa. Saisi kyllä kokeilla aluksi ihan pelkkää tyttöseksiäkin. Oletko itse kokeillut, kun muuten vaikutat estottomalta tyttöseltä :-)

Vierailija
9/9 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä kun molemmilla kävi mielessä että saisin kahtapenistä, hommittiin tekopenis jonka sa imukupilla seinään kiinni. Jollakin tavoin meitä molempia kiihotti kun mulla oli iso tekopenis pillussa ja oma miehen kulli suussa. Saatiin se peiliin kiinni, miehellä oli vielä huikee näkymä mun pilluun. joo, eihän tuo ihan sama ole, mutta kyllä fiiliksiin pääsin kyllä.

Ja toisekseen sain samanaikaista kielihoitoa että "penistä" samaanaikaan, ihanaa oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän