Lue keskustelun säännöt.
Multa poistettiin 45 min sitten kaksi viisauden hammasta!!!
28.11.2005 |
Ja tässä vielä tyytyväisenä istuskelen...Milloinhan se särky alkaa???
Kommentit (3)
toivottavasti ei tosiaan alakkaan...molemmat särkivät ennen poistoa ihan tarpeeksi ettei tosiaan enää tarttis.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsellä alkoi puudutus lakata 2-3 tunnin kuluttua. Ja tulehdus iski vielä parin pvän päästä, auuu...
Muutaman päivän saat sitten kaivella ruuanjätöksiä tikeistä. Kivaa :-)