Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että ystävällisyydellä pärjää töissä pitkälle?

Vierailija
07.09.2012 |

Uskotko, että olemalla ystävällinen myös veemäisiä työkavereita kohtaan saat heidän hyväksynnän?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittumaisimmat saa eniten ystäviä, koska kukaan ei uskalla olla niille ilkeä.

Kaikkein paskimmilla tyypeillä on eniten perseennuolijoita. Mitä inhottavampi pystyy muita kohtaan olemaan sitä parempi.

Kaikissa työpaikoissa joissa oon ollu, niin just noista vittumaisista puhutaan eniten pahaa seläntakana vaikka päinnaamaa niille oltaiskin mukavia.

Vierailija
2/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on kusipää, niin olkoon. Älä välitä. Heihin ei kannata ajatuksia uhrata. Sen sijaan ystävällisen ihmisen kanssa on kiva tehdä töitä. Kyllä ystävällisyys kannattaa, tulee hyvä olo itsellekin. Kusipäitä kohtelet ystävällisesti, samalla tavalla kuin muitakin. Hyväksyntää ei kannata hakea. Teet työsi hyvin, se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sellaisella, että oikeesti kutsuu työtovereitaan klusipäisiksi ja sitten on edessäpäin tekomairea.

Vierailija
4/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On virhe hakea hyväksyntää

Vierailija
5/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ystäväälinen, aito pitää olla. Muista henkinen suojakilpi veemäisiä vastaan, älä anna niiden päästä nahan alle, niin pärjäät kyllä ja mieli pysyy hyvänä!

Vierailija
6/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on kusipää, niin olkoon. Älä välitä. Heihin ei kannata ajatuksia uhrata. Sen sijaan ystävällisen ihmisen kanssa on kiva tehdä töitä. Kyllä ystävällisyys kannattaa, tulee hyvä olo itsellekin. Kusipäitä kohtelet ystävällisesti, samalla tavalla kuin muitakin. Hyväksyntää ei kannata hakea. Teet työsi hyvin, se riittää.

vaikka saisi paskaa niskaan, ikään kuin on välinpitämätön sitä veemäisyyttä kohtaan ja on ikään kuin ei tajua että yrittävät loukata, ap.

Vierailija
7/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jopa niin, että lopulta muodostui oikeaa sympatiaa välillemme. Mutta on kyllä ollut tapauksia joihin mikään ei pure, joten eipä ole mustavalkoista tämäkään. Jos jonkun agenda on hakata toiset kyynärpäillä, niin pelaa siinä nyt edes semireilusti ja pärjää..

Vierailija
8/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ignooraan.

Vierailija
9/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ignooraaminen.

Vierailija
10/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jopa niin, että lopulta muodostui oikeaa sympatiaa välillemme. Mutta on kyllä ollut tapauksia joihin mikään ei pure, joten eipä ole mustavalkoista tämäkään. Jos jonkun agenda on hakata toiset kyynärpäillä, niin pelaa siinä nyt edes semireilusti ja pärjää..

Vierailija
11/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin tietty välimatka ja välinpitämättömyys työtovereihin kannattaa pitää.

Vierailija
12/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin tietty välimatka ja välinpitämättömyys työtovereihin kannattaa pitää.

Vierailija
13/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ystävällinen kaikille, mutten odota vastalahjaksi mitään. S.e vaan on minun tapani olla ja toimia.

Vierailija
14/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyydellä saa vaan paskaa niskaa. Kiltti ja kiva työntekijä on sellainen jota kukaan ei kunnioita ja jolle selän takana ja päin naamaakin naureskellaan. Kovuudella ja esimiesten nuoleskelulla pärjää.

Vierailija
15/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyydellä saa vaan paskaa niskaa. Kiltti ja kiva työntekijä on sellainen jota kukaan ei kunnioita ja jolle selän takana ja päin naamaakin naureskellaan. Kovuudella ja esimiesten nuoleskelulla pärjää.

mä sanon aina väärät asiat väärässä paikassa ja en osaa nuoleskella esimiehiä. Lisäksi olen liian arka suuressa joukossa esim. ruokatauoilla ja en puhu kellekään. Olen vain kiltti ja ystävällinen eli tulen saamaan vittuilua osakseni tulevaisuudessa?? Miten suojautua?

Vierailija
16/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällinen, mutta ei mulle ainakaan mun tietääkseni ole naureskeltu. Useaan työtodistukseen olen kyllä saanut maininnan "tuo iloa työyhteisöönsä", sillä harrastan kreisihuumoria.

Vierailija
17/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanon aina väärät asiat väärässä paikassa ja en osaa nuoleskella esimiehiä. Lisäksi olen liian arka suuressa joukossa esim. ruokatauoilla ja en puhu kellekään. Olen vain kiltti ja ystävällinen eli tulen saamaan vittuilua osakseni tulevaisuudessa?? Miten suojautua?

Työelämä kovettaa ja vittumaisuus tarttuu.

Tai sitten päädyt mt-syistä saikulle tai työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
18/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paskimmilla tyypeillä on eniten perseennuolijoita. Mitä inhottavampi pystyy muita kohtaan olemaan sitä parempi.

Vierailija
19/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon valitettavasti huomannut tän kanssa.

Kyllä ystävällisyys on varmaan suureksi hyödyksi monissa tilanteissa, mut ei se työelämässä oikein yksistään riitä, jos ei osaa hoitaa kunnolla tehtäviään. Töissä ollaan kuitenkin tekemässä töitä, ei hankkimassa kavereita.

Vierailija
20/20 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä