Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimin irtisanomisessa?

Vierailija
30.08.2012 |

Olen ilmoittanyt työnantajalleni, että haluan irtisanoutua. Hän ei ole kuitenkaan tehnyt mitään sen eteen... en ole ennen irtisanoutunut mutta luulisin, että mun pitäis laitta nimi johkii papereihin? Pomolle kerroin viikko sitten tästä mun aikeesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavatko irtisanoutumisen kirjallisena vai riittääkö suullisesti tehty (periaatteessa riittää, mutta siinä voi myöhemmin olla näyttökysymys ongelmallinen).

Vierailija
2/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suullisen ilmoituksen pitäisi riittää ja se irtisanomisaika lähtee juoksemaan siitä hetkestä kun olet sen ulos suustasi päästänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudun piip yhtiön palveluksesta ja sitten päivämäärä ja allekirjoitus, irtisanomis aika normaalisti 2vk riippuu työsuhteen pituudesta.

Vierailija
4/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli irtisanoutua, ei sitä työnantaja puolestasi tee. Ilmoitat paperilla, että irtisanoudun 30.8.2012 alkaen ja nimi alle, ei siinä muuta tarvita. Viet sen esimiehelle.

Vierailija
5/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä missään nimessä anna alkuperäistä työnantajalle! tai tee lappuja kaksi identtistä joista toisen saa työnantaja. Yllätys yllätys työkaverilla oli vaikeuksia saada valtiolta sitä alkuperäistä lappua takasin! Tehdäänhän työsopimuksiakin kaksi kappaletta.

Vierailija
6/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tyytyväinen, kun pääsee noin saamattomasta työntekijästä eroon.

Vierailija
7/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitten niin, että otan asian puheeksi viel esimieheni kanssa tänään ja huomenna vien tiedon vielä mustaa valkosella. Tiedän, että siksi hän on vaikea tässä asiassa, koska yhtillä muutenkin työntekijöistä pulaa, mutta no can do, en mä voi sen takia oman elämän etappeja jarruttaa.

Ap

Vierailija
8/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitten niin, että otan asian puheeksi viel esimieheni kanssa tänään ja huomenna vien tiedon vielä mustaa valkosella. Tiedän, että siksi hän on vaikea tässä asiassa, koska yhtillä muutenkin työntekijöistä pulaa, mutta no can do, en mä voi sen takia oman elämän etappeja jarruttaa.

Ap

duunissa.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi