Onko tänään teidän miehillänne ilon ilta? (eli seksiä tiedossa;)
Kommentit (18)
Oli taas hetken ollut hiljasta sillä saralla, kun olen puolitoista viikkoa sairastellut, mutta tänään yllätin miehen täysin kun tuli kotiin ! :) Oli IHANAA! :>
Perseili ihan kunnolla eilen ja vieläkin ketuttaa ja kunnolla. Vinkki naisille, opettakaa jumalauta ne poikanne ottamaan vastuuta arjen asioista. Teette karhunpalveluksen, jos opetatte poikanne vössyköiksi, jotka olettavat naisen aina olevan se "äitihahmo joka hoitaa kaiken". Voi jumankeuta että on ärsyttänyt!
Ok, meni vähän ot:ksi...mutta jos mies tajuaa oman idioottimaisuutensa ja pyytelee aidosti anteeksi/hemmottelee, niin saattaa irrotakin, koska itsekin olen puutteessa ;).
käyn nukkumaan ajoissa, koska olen aina niin väsynyt. Mies taas valvoo koko yön ja maratoonaa.
Noh, olemme olleet yhdessä jo neljä vuotta. Alkuhuuma on omalta osalta laskeutunut.
eli nyt on tiedossa ihan tavallinen ilta kotitöitä tehden ja kohtalaisen ajoissa nukkumaan. Huomisen onkin taas menossa, tulee aamuyöllä kotiin, eli ei ole seksiä tiedossa silloinkaan. Eikä siis koko viikonloppuna.
Lapset on niin isoja, että valvovat puoleenyöhön ja ylikin ja me vanhat ollaan sitten jo unten mailla.
Meidän makkari on olohuoneen vieressä missä katsovat telkkaa niin ei ole omaa rauhaa ainakaan tänä iltana.
Yhdessä liki 10 vuotta ja ilon iltoja edelleen suurin osa viikon illoista :)
Yhdessä
Perseili ihan kunnolla eilen ja vieläkin ketuttaa ja kunnolla.
Nimittäin tuon voi käsittää kahdella tavalla...mies nimittäin kerran kännissä laitto ihan huolella vahingossa kakkoseen, kun erehty aukoista :D
Mies oli kovakourainen - ei tuntunut kivalta, huohotti teeskenteleväisesti korvaan ja kaiken lisäksi, ei ollut läsnä vaan huomasin että ajatuksissaan oli jossain aivan muualla.
Mieskin tykkää rakastella, mutta on enemmän järkeilijä. Miettii esim yöunien pituutta että ehtiikö enään illalla jne. Mut nyt ois saumaa kun huomenna voi nukkua pitkään.
Oltiin molemmat todella väsyneitä eilen ja sanottiin toisillemme kauheita asioita. Ero tässä varmaan tulee:(
Mulle siis kelpaisi, mutta arvelen että miehelle riitti taas about viikoksi. Argh, ovulaation kourissa...