Hei,ihana tuo 51vuotias nainen joka reilusti ja reippaasti näytti rinnat.
Oli 51v ja Nancy jossain sivustoilla haukuttiin liian paljastavaksi asuksi mutta kaunis nainen ja ei oo fiksaillut rintojaan joten antaa mennä.Ite olen tietysti hetero=)
Kommentit (10)
vilautellut=)taidan olla hieman estoton?
rouva tarvitsisi rintaliivit puvun alle,tai sellaisen mekon jossa on sisään ommellut liivit. Riippareissa ei ole mitään vikaa muuten mutta en kyllä lähtis näyttelemään niitä, mutta en kyllä muunlaisiakaan rintoja.
Nyt uskallatte vilautella, kun olette keski-iässä ja ei ole mitään hävettävää enää. Minusta Nancyn laajentuneen nännipihan vilauttelu oli mautonta. Olisi edes nyppinyt karvat siitä ympäriltä.
Hänelle itse asiassa sopisi leikkaustapana rintojen ripustus ilman silikoneja, ja rouva saisi nauttia vielä 10-20 vuotta terhakoista rinnoista ilman ylimääräisiä täyteaineita.
Nännit olivat tosiaankin isot. Luulen että rva on imettänyt iät ajat ja nykyisen tarjoaa tissiä myös alakerran nuorelle miehelle.
rouva tarvitsisi rintaliivit puvun alle,tai sellaisen mekon jossa on sisään ommellut liivit. Riippareissa ei ole mitään vikaa muuten mutta en kyllä lähtis näyttelemään niitä, mutta en kyllä muunlaisiakaan rintoja.
te ootte sairaita kaikki!
Nyt sitten esittelee rintoja ihan kaikelle kansalle. Ne karvat olisi voinut nyppiä ja laittaa peitevoidetta nännelle.
Kerro miksi ne pitää näyttää kaikelle kansalle? Kerro nyt ihmeessä!
Valitettavasti näytti samalla aivonsa!