Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut ja reagoit miehen pettämiseen näissä tilanteissa?

Vierailija
07.09.2012 |

A) pettää pari kertaa humalassa jonkun tuntemattoman baarituttavuuden kanssa, ei siis jatka suhdetta millään kerralla, hakee pelkkää seksiä.

tai

b) pettää työkaverin kanssa, valehtelee menoistaan, illat on vietetty sylikkäin sohvalla ja vaimoa haukkuen. Suhde loppuu siihen, että jäävät kiinni. Mies ollut aloitteellinen suhteen syntymisessä. Kotona normaalia elämää, jouluostoksia perheen kanssa käsi kädessä kaupungilla kävellen ym. idylliseltä näyttävää. Vaimo täysin tietämätön siitä, mitä kulisseissa tapahtuu.

Miten reagoit, voisitko jatkaa kummassakaan tapauksessa? Miten nämä pettämiset eroavat sinun mielestäsi? Miten suhtaudut miehen jatkamiseen samassa työpaikassa pettämiskumppaninsa kanssa? Entä työpaikan iltamenot? Voisitko luottaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkasitte

Vierailija
22/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän B-vaihtoehtoa pahempana siksi, että se vaatii suunnitelmallisuutta. A-vaihtoehto voi tapahtua ajattelemattomuuksissa hetken huumassa humalassa. Toki se, että sitä olisi tapahtunut kahdesti, on raskauttavaa.

Olen itse jatkanut avioliittoa A-vaihtoehtoon verrattavissa olevan uskottoman jälkeen. Käymme pariterapiassa ja luottamusta palautetaan pikku hiljaa. Liiton jatkaminen meidän kohdallamme on mahdollista siksi, että mies kertoi itse mitä oli tapahtunut ja kumpikin on avoimesti puhunut sen jälkeen kipukohdista. Rakkaus on palannut suhteeseemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin samassa työpaikassa salarakkaani kanssa, emmekä tosiaan lopettaneet suhdetta kiinni jäämiseen. Nyt vaan olemme entistä varovaisempia, mutta suhde jatkuu. Tämä siksi, että tämä ei ole mikään panosuhde vaan meillä on todella voimakkaita tunteita toisiamme kohtaan.

Aika halveksittavaa toimintaa tommoinen, jos molemmat pettää avokkeja edelleen työpaikalla. Jos on voimaikkaita tunteita toisianne kohtaan, miksi ette ota seuravaa askelta.? Älä vain sano, että lasten takia ei voi erota. Kyllä ne lapset siitä selviää.

etten todellakaan aio luopua aviomiehestäni, rakastan molempia.

Tuo mies taas olisi halunnut mennä eteenpäin, kertoi meistä (hölmö!) vaimolleen.. sillä seurauksella että minäkin sain osakseni kirkumispuheluita joissa vaimo uhkaa tappaa itsensä...

Vierailija
24/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin samassa työpaikassa salarakkaani kanssa, emmekä tosiaan lopettaneet suhdetta kiinni jäämiseen. Nyt vaan olemme entistä varovaisempia, mutta suhde jatkuu. Tämä siksi, että tämä ei ole mikään panosuhde vaan meillä on todella voimakkaita tunteita toisiamme kohtaan.

Aika halveksittavaa toimintaa tommoinen, jos molemmat pettää avokkeja edelleen työpaikalla. Jos on voimaikkaita tunteita toisianne kohtaan, miksi ette ota seuravaa askelta.? Älä vain sano, että lasten takia ei voi erota. Kyllä ne lapset siitä selviää.

etten todellakaan aio luopua aviomiehestäni, rakastan molempia.

Tuo mies taas olisi halunnut mennä eteenpäin, kertoi meistä (hölmö!) vaimolleen.. sillä seurauksella että minäkin sain osakseni kirkumispuheluita joissa vaimo uhkaa tappaa itsensä...

Eli saisi luvan kanssa panna työkavereitaan.

Nyt rakastat elämääsi ja ajatusta perheestäsi. Olet ns.kiiltokuvahahmo, jonka mielestä on ok toimia pinnan takana, valehdella ja satuttaa niin paljon kuin lystää, kun kerta tarkoitus ei ole jäädä kiinni. Kyllä hymy hyytyisi, kun kävisikin ilmi, että mies on toiminut samoin. Silloin sitä vaadittaisiin päitä vadille ja kiljuttaisiin omat tuskaiset puhelut. Itsekeskeisillä ihmisillä on se harhaluulo, että vain he saavat tehdä mitä lystäävät ja muiden on elettävä sääntöjen mukaan.

Et luovu rakastajastasikaan, vaikka kutsut häntä hölmöksi, kun hän halusi jotain aitoa. Et luovu hänestä silloinkaan, vaikka tiedät, että olet omilla itsekkäillä toimillasi, himoillasi ja välinpitämättömyydelläsi ajanut jonkun itsemurhan partaalle. Tiedän, että luovut hänestä sillä sekunnilla, jos vaimo todella tekisi itsemurhan. Et halua mitään vakavaa, pelkästään kivaa. RAkastaja lakkaa olemasta kiva, jos tulee ongelmia.

Tosiasiassa et tiedä, mitä on rakkaus toiseen ihmiseen. Rakastat vain itseäsi. Itsekeskeisyydelläsi ja omien tarpeittesi täyttämisellä ei ole mitään rajaa. Säälin läheisiäsi.

Vierailija
25/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa hän puhuu vain itsestään.

En ole 17, jolle hän kirjoittaa. Pidän kuitenkin itsestään selvänä, että jos ihminen sallii itselleen seikkailut, niin sekä oma avioliitto että itseluottamus ovat niin vahvat, että saman sallii puolisollekin.

Kaikki parisuhteet eivät tarvitse täydellistä uskollisuutta kestääkseen. Lojaalisuus voi olla niin syvää, että se kestää sen, että puolisoilla on tunteita muitakin ihmisiä kohtaan.

Minusta rakkautta ei ole koskaan maailmassa liikaa. Itse rakastan mieheni lisäksi lapsiani, muutamaa ystävääni, äitiäni, anoppiani... Ja silloin tällöin saatan ihastua johonkin mieheen. Ihastus menee aikanaan ohi, mutta niin kauan kuin se kestää, saan siitä elämäniloa. Uskoton en ole ollut, mutta voin kuvitella tilanteita, joissa minä tai mieheni voisimme aloittaa suhteen.

Pysyvä, yksiavioinen parisuhde suojaa varmasti parhaiten lapsia. Mutta ellei lapsia ole tai he ovat jo isoja, vanhemmat ovat mielestäni vapaita ratkaisemaan tämän asian toisinkin.

Vierailija
26/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri mieltä muiden kanssa. Mielestäni se, että mieheni olisi valmis uhraamaan suhteemme jonkin kämäsen baaripanon vuoksi on vielä loukkaavampaa, kuin se, että hän ihastuisi johonkin toiseen. maailmahan on täynnä ihania ihmisiä, joihin voi ihastua ja silloin vaatii itsekuria pidättäytyä toiminasta.