Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut ja reagoit miehen pettämiseen näissä tilanteissa?

Vierailija
07.09.2012 |

A) pettää pari kertaa humalassa jonkun tuntemattoman baarituttavuuden kanssa, ei siis jatka suhdetta millään kerralla, hakee pelkkää seksiä.

tai

b) pettää työkaverin kanssa, valehtelee menoistaan, illat on vietetty sylikkäin sohvalla ja vaimoa haukkuen. Suhde loppuu siihen, että jäävät kiinni. Mies ollut aloitteellinen suhteen syntymisessä. Kotona normaalia elämää, jouluostoksia perheen kanssa käsi kädessä kaupungilla kävellen ym. idylliseltä näyttävää. Vaimo täysin tietämätön siitä, mitä kulisseissa tapahtuu.

Miten reagoit, voisitko jatkaa kummassakaan tapauksessa? Miten nämä pettämiset eroavat sinun mielestäsi? Miten suhtaudut miehen jatkamiseen samassa työpaikassa pettämiskumppaninsa kanssa? Entä työpaikan iltamenot? Voisitko luottaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulisi. Haluaisin yksinhuoltajuuden lapsiin, sillä en luottaisi mieheen enää laisinkaan.

Vierailija
2/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei tartteis arvuutella luottamuksen tai minkään muun osalta yhtään enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli ironista että itse olen kuitenkin tehnyt tuon B-vaihtoehdon.. eikä se oikeasti loppunut tuohon kiinnijäämiseen. Opetti vain varovaisemmaksi. =/

Vierailija
4/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta B henkisesti paljon pahempi tapaus!

En voisi enää luottaa kummassakaan tapauksessa... luotto on kerrasta poikki!

Vierailija
5/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tän ketjun miehelleni tiedoksi, ettei ole vaan sen varassa mitä koen tuntevani ja että kuinka paljon hänen tekonsa satutti mua.

Vierailija
6/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauksessa A voisin jatkaa ja olen jatkanutkin tuontyyppisen pettämisen jälkeen. Pelkkä hairahdus. Hieman toki sen jälkeen alkoholihuuruiset juhlimiset ilman minua mietityttäisivät, että lankeaakohan taas samaan kännissä. Mutta en pidä tuontyyppistä pettämistä niin vakavana että olisi maailmanloppu vaikka niin kävisikin.

Tapauksessa B en haluaisi jatkaa suhdetta. Pano sinne tai tänne ei ole mulle vakavaa, mutta valehteleminen, selän takana pelaaminen ja vielä vaimon panettelu vieraalle naiselle ovat sellaisia että en kyllä näkisi mitään jatkoa suhteelle, varsinkin kun mies ei olisi itse tunnustanut tekosiaan vaan jäänyt kiinni.

Vierailija
7/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri mieltä muiden kanssa. Mielestäni se, että mieheni olisi valmis uhraamaan suhteemme jonkin kämäsen baaripanon vuoksi on vielä loukkaavampaa, kuin se, että hän ihastuisi johonkin toiseen. maailmahan on täynnä ihania ihmisiä, joihin voi ihastua ja silloin vaatii itsekuria pidättäytyä toiminasta.

Vierailija
8/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi unohtamaan, enkä antamaan anteeksi.

A-vaihtoehdosta sen verran, että "tuo pari kertaa pettänyt" kertoo jo kaiken. Kerran voi tehdä virheen ja hairahduksen, mutta kaksi kertaa kertoo mielestäni sen, että pettäjä ei ole katunut sitä ensimmäistäkään ja todennäköisesti vastaava kännihairahdus uusiutuisi hyvin todennäköisesti.

Ja vaihtoehto B olisi totaalisen ylitsepääsemätön. Jos puoliso ei tuon enempää arvosta, niin arvosta itse itseäsi sen verran, että nostat kytkintä suhteesta.

Jos luottamus olisi mennyt, en haluaisi elää loppuelämää miettien aina miehen lähtiessä kavereiden kanssa ulos, että mitähän mahtaa tällä kertaa säätää ja kenen kanssa. Ero olisi helpotus.

Vierailija
9/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin silti kaikkeni sen eteen, että oma parisuhde saadaan kuntoon. Deletoisin tuon naisen pois lähipiiristäni.

Vierailija
10/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuisi se, että mies jatkaisi panonsa kanssa samassa duunissa?

En ole mitenkään erityisen mustasukkaista sorttia ja mies saa ihan vapaasti käydä poikien saunailloissa ja pikkujouluissa tms, mutten edelleenkään kestäisi ajatusta, että joutuisin (halusin tai en) miettimään, että onko suhde työkaveriin oikeasti jo päättynyt, vai pidetäänkö selkäni takana edelleen seksisuhdetta yllä. Ainakin minulle se olisi ylitsepääsemätöntä.

Mutta toisaalta, itse en voisi edes antaa sitä seksisuhdetta työkaveriin anteeksi, joten en joutuisi edes miettimään moista...

Vierailija
11/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten deletoit?

tekisin silti kaikkeni sen eteen, että oma parisuhde saadaan kuntoon. Deletoisin tuon naisen pois lähipiiristäni.

Vierailija
12/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sallin hänelle saman.

Meillä on avoin, luottamukseen ja kunniotukseen perustuva avioliitto. Tietääkseni kumpikaan ei ole koskaan ollut uskoton. Uskomme, ettei uskottomuuskaan erottaisi meitä, koska suhteemme perustuu muuhun kuin seksiin.

Emme halua kieltää toisiltamme ihastumisia. Ne ovat elämän antamia lahjoja, joista pitää voida nauttia. Ja sitten taas palataan posket punaisina oman kullan kainaloon :)

Vierailija
13/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tähän kirjoittaa, että ottaisin avioeron kummassakin tapauksessa, mutta ei voi tietää. Riippuu varmaan monista asioista ja suureksi osaksi miehen käyttäytymisestä ja toiminnasta. Kyllä mies aika tavalla saisi anteeksi anella ja monin eri tavoin todistella haluavansa olla tässä avioliitossa, jotta saman katon alla asuminen olisi edes vaihtoehto. Luultavasti jatkaminen vaatisi terapiaa.

Vierailija
14/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin samassa työpaikassa salarakkaani kanssa, emmekä tosiaan lopettaneet suhdetta kiinni jäämiseen. Nyt vaan olemme entistä varovaisempia, mutta suhde jatkuu. Tämä siksi, että tämä ei ole mikään panosuhde vaan meillä on todella voimakkaita tunteita toisiamme kohtaan.

Vierailija
15/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin samassa työpaikassa salarakkaani kanssa, emmekä tosiaan lopettaneet suhdetta kiinni jäämiseen. Nyt vaan olemme entistä varovaisempia, mutta suhde jatkuu. Tämä siksi, että tämä ei ole mikään panosuhde vaan meillä on todella voimakkaita tunteita toisiamme kohtaan.

Vierailija
16/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halveksittavaa toimintaa tommoinen, jos molemmat pettää avokkeja edelleen työpaikalla. Jos on voimaikkaita tunteita toisianne kohtaan, miksi ette ota seuravaa askelta.? Älä vain sano, että lasten takia ei voi erota. Kyllä ne lapset siitä selviää.

Vierailija
17/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy pettämistä missään olosuhteissa. En voisi jatkaa suhdetta kummassakaan tapauksessa.

Vierailija
18/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 99 %:n varmuudella hakisin heti avioeroa sekä a)- että b)-vaihtoehdossa.

Vierailija
19/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo, et hakis eroa. Tilastojen mukaan 90 pros. jatkaa silti suhdetta kun tulee petetyksi. Helpompo sanoa, jos ei ole tilannetta kokenut.

ps. mua ei ole tietääkseni petetty

Vierailija
20/26 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sitä suut ja silmät täyteen ja nyt se on loppu. Pettäjä saa kenkää heti, ei keskusteluja, ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi