Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miten selviän.

Vierailija
07.09.2012 |

Nyt kolahti todellisuus..

Erosin väkivaltaisesta ja manipuloivasta miehestä, joka kaiken lisäksi petti minua aivan urakalla.

Asuntomme on yhteinen, ja se menee nyt myyntiin (viikonloppuna eka näyttö).

Olen allekirjoittanut vuokrasopimuksen viikko sitten hätäpäissäni jo uuteen asuntoon, kuvitellen että keksin jostain rahaa vakuuteen + vuokraan (vaikka mies oli poissa kotoa, hyökkäili keskellä yötä asuntoon ja teki tarkastuksia yms. mihin hänellä toki on oikeus koska omistaa puolet. uhkaili jatkuvasti myös että muuttaa takaisin, jollen tee niin ja näin). Ajattelin että saan vaikka käyttöluoton pankista, jos niikseen tulee, ja asunnon voi myydä vaikka halvalla, niin pääsee nopeasti eroon. Pääasia oli että pääsen pois hirveästä tilanteesta lapsen kanssa.

Nyt pankista tuli kielteinen päätös: Ei tipu käyttölainaa (hain sitä 1500 euroa). Luottotiedot ihan ok ja vakkari duuni mutta toinen luottokortti tapissa (1500euroa), kai se vaikuttaa asiaan.

En tajua miten olen kuvitellut selviäni. JOS asunto ei menekään kaupaksi, joudunkin maksamaan asuntolainaa + puolet yhtiövastikkeesta 400 euroa(koitan neuvotella että maksaisin vain korkoja) + tietysti uuden kodin vuokrat ynnä muut.

Teinkö järjettömän ratkaisun kun vuokrasin hullulla riskillä uuden asunnon vaikkei vanhaa ole edes myyty????? Voinko mitenkään perua tehntyä vuokrasopimusta. vakuutta yms ei ole maksettu. Haluaisin muuttaa pois tästä asunnostamme, sillä mies piinaa minut hengiltä, todella, mutta mitä jos en pärjää??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalitoimistosta apua. jos eivät suoraan anna rahaa esim.muuttoon, niin sieltä voisit saada ainakin sosiaalista lainaa.

ite sain aikanaan vuokraan ja vuokratakuun sossarista.

Vierailija
2/5 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä saat varmasti yösijan ja apua käytännön asioiden hoitamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikka sitten sossu jos haluat lapsen viedä turvaan niin luulisi, että apua heltiää.

Vierailija
4/5 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta allekirjoitettu sopimus on allekirjoitettu sopimus. Toki voit neuvotella vuokranantajan kanssa.

Mutta asuntolainan lyhennys loppumaan HETI! Mitä järkeä maksaa sitä vielä kaiken lisäksi tässä tilanteessa, nyt lyhennät vain korot + vastikkeen puoliksi miehen kanssa. Meillä tuossa tilanteessa (siis että asunto oli myynnissä ja toinen asui jo toisaalla, kaupaksi menemistä odotellessa) lopetimme lainan lyhentämisen ja maksoimme edelleen yhteisistä potista puoliksi sekä vastikkeen, korot että uuden asunnon vuokran. Mutta teillä tietysti eri asia, kun ei ole sopu päällä, ja mieskin kai asuu jo jossain vuokralla?

Mutta sossusta saanet apua, selitä tilanne ja että et vaan VOI asua enää siellä asunnossa miehen uhkaavan käytöksen takia.

Tsemppiä, ihanaa että olet hommautunut eroon tuosta apinasta! =)

Vierailija
5/5 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuuvuokrineen tässä nyt olisi se pääasia. Olet aikamoisessa shokissa joten et ajattele selvästi.

Nyt jos koskaan tarvitset sosiaalitoimen apua.mene heti käymään ja selvittelemään asioit. Itse en ole koskaan käynyt mutta olen ollut samankaltaisessa tilanteessa. Aivot vain ajattelivat jotain täysin toisarvoista asiaa vaikka olisi pitänyt saada tärkeät asiat kuntoon.

Joku sukulaisista ja ystävistä auttaa varmasti. Tiedän sen sillä olen saanut apua henkilöiltä joita luulin todella kovaksi ja kylmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän