Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin kosia naistani!

Vierailija
28.11.2005 |

No niin, ennekuin nauratte minut ulos tältä palstalta, lukekaa edes viesti. Hyvän ystäväni vaimo neuvoi minut tänne kysymään vinkkejä kun pienessä hönössä paljastin heille lauantaina, että haluan kosia tyttöystävääni.

Minä suomalainen perusjuntti en sitten keksi tapaa, jolla tätä elämäni naista kosisin. Haluaisin sen olevan ikimuistoista eikä vaan jokin tönkkö tokaisu ja polvistuminen.

Nyt jos osaatte jotain vinkata tai kertoa jos teitä on kosittu jotenkin kivalla tavalla, niin olisin kyllä kiitollinen. Rahaakin on käytössä jonkin verran, joten saa se maksaakin!

Vinkkejä kiitos!

-miika-

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidä sitten huoli, ettei tyttöystävä availe luukkuja etukäteen.

Vierailija
2/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vielä vastauksista. En tajua mikä on provo, mutta siis kyllä minä mies olen. Humanisti tosin.

Aattelin nyt päätyä tohon joulukalenterihommaan, mut tuo huomio oli ihan hyvä, ettei vaan hän avais luukkuja etukäteen. Mut tarvii laittaa se sormus sinne vasta edellisenä iltana tai jotain niin ei ehdi ottaa varaslähtöö.

JOs jotakuta kiinnostaa niin voin tietty tulla sit kertoon miten hän suhtautui asiaan. Jos uskaltais ottaa härkää sarvista jo ens viikendinä.

-miika-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:3

Vierailija
4/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perus polvistumisjuttu ei ole mitenkään tylsä tai huono vai odottaako naisesi kauniit ja rohkeat tyylin kosintaa? Jos odottaa, katso ensin kaniksia pari viikkoa niin eiköhän vinkkejä ole tullut jo ihan tarpeeksi!

Vierailija
5/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suklaajoulukalenteri ja vaihda luukkuun sormus suklaan tilalle. Mun mielestä joku tällainen jonka eteen on nähty vaivaa on parempi kuin joku rahalla hommattu elämys.

Vierailija
6/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita shampanjalasiin (tai esim. siiderituoppiin) ihana dimangisormus, mutta huolehdi, ettei tyttöystäväsi nielaise sitä ; )

Vierailija
7/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ostanut ruusuja ja kohteli muutenkin kuin kukkaa kämmenellä. Kosinta tuli yllätyksenä, ruokailun jälkeen mies otti kädestä kiinni ja kertoi tunteistaan minua kohtaan. Sitten hän polvistui ja kosi =)

Vierailija
8/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömään jonnekkin romanttiseen paikkaan :)

ja sit siinä välissä annat sormuksen ja kysyt

Vierailija
9/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vei minut Afrikan mantereelle, toi mukanaan Suomesta, minulta salaa, mielijuomaani ja shampanjalasit. Kuutamossa, kultaisella hiekkarannalla, meren kohistessa vieressä hän antoi minulle lasillisen kuohuvaa ja pyysi ihailla sen kaunista väriä kuuta vasten... jonkin ajan kuluttua tajusin, että lasinpohjalle, juoman joukkoon hän oli piilottanut ihanan sormuksen! =)))

Vierailija
10/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi ollut mieluisaa, jos kosinta olisi tapahtunut jossain merkityksellisessä paikassa. Esim. siellä, missä ekan kerran tapasimme (jos nyt ei ihan mikään savuinen baari ole ollut...) tai jokin muu paikka, mihin liittyy ihania muistoja. Yhtä tuttavaani kosittiin talvisessa puistossa iltakävelyllä, oli pimeää ja jouluvalot valaisivat hieman tienoota. Siinä mies sitten polvistui ja pyysi vaimokseen kera sormuksen. Kuulosti tosi romattiselta :) Siitä jatkoivat sitten hyvään ravintolaan syömään.

Toki perinteinen kynttiläillallinen ja jälkiruokana kosinta toimii myös varmasti :)

Vierailija
11/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukun sisäkanteen voisit liimata lapun jossa lukisi Tahdotko? Ja tietenkin kihlajaispäivään kuuluu polvistuminen heti kun sulhanen ehtii paikalle mikäli ei ole juuri sillä hetkellä.

Joulukalentereissä on muuten tosi kapoinen tila ainakin suklaalle joten kannattaa panostaa kalenteriin.

Vierailija
12/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle olisi juuri tuollainen iltakävelyllä, kuutamossa, meren rannalla tähtien alla tai esim. sen kirkon portailla jossa vois kuvitella häät joskus pidettävän.

Tai yhteiseen tekemiseen liittyvä, jos laskettelette, jossain tunturin huipulla, tai tykkäätte olla erämökissä, jossain kaukana takkatulen ääressä..

Vierailija
13/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paras juttu, jonka olen kuullut on tämä: mies oli paistanut avokilleen silakkapihvejä jääkaappiin valmiiksi ja laittanut niiden väliin lapun. Kun avovaimo sitten tuli väsyneenä ja nälkäisenä töistä kotiin, niin hän sai paitsi aterian, niin myös kosinnan...

Vierailija
14/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut sen tapahtuvan jossain kauniissa rauhalisessa paikassa. ei mitään liian suuri eleistä (kauniit ja rohkeat tyyliin).

Vierailija
15/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rasiaan vihje ja anna tyttöystäväsi värkkäillä rasian kanssa vaikka kuukausi, mutta älä kerro sisältöä. Kun hän saa auki rasian, hän menee vihjeen mukaisesti johonkin paikkaan, esim takapihan puussa on joku pussukka roikkumassa, jossa on toinen vihje. Vielä kolmas vihje jonnekin(tai vaikka kymmenen vihjettä, jos tyttöystäväsi huumorintaju kestää) ja siinä viimeisessä vihjeessä lukee kirjoittamasi teksti, rakkauden tunnustus ja hänen ihanan persoonansa ylistys. Viimeisenä, tahdotko vaimokseni? Jos vastaus on kyllä, mene sinne ja tänne (siis vielä yksi vihje), josta sormus sitten löytyisi.

Vihjeitähän voisi olla ihan missä vaan. Ystävän kotona, kesämökillä, autossa, yleisen rakennuksen (esim. kirjastossa jossakin hyvässä piilossa) jne.

Minä tykkäisin tuollaisesta ihan hirveästi!

Vierailija
16/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa koriin mukaan juotavaa, syötävää ja taskuusi sormus. Helli kultaasi esim. Tee makoisa ruoka hänelle, hiero rakkaasi niskat rennoiksi saunassa saunahunajalla ja lopuksi lämpimän takan äärellä syötä pieniä herkkuja, hedelmiä ja kosi siinä tilanteessa.

Olkaa aivan kahdestaan, sammuttakaa puhelimet, unohtakaa muu maailma. Kukaan ei pääse teidän maailmaan sinä päivänä, se on vain teidän kahden.

Vierailija
17/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kosittiin Näsinneulassa Tampereella. Olimme molemmat olleet aika kiireisiä viimeisen pari viikkoa, joten mies ehdotti, että kävisimme irrotautumassa arjesta. NÄsinneulan mainosteksti taisi juuri silloin olla " arjen yläpuolella" .

HÄn oli etukäteen vienyt ravintolaan kukkakimpun, joka odotti pöydässämme. En vielä silloin tajunnut mitään. Katselimme maisemia ja höpötimme niitä näitä. Syötiin hyvin ja nautittiin pienestä hengähdystauosta kiireen keskellä.

Sitten ennen jälkiruokaa hän alkoi puhua siitä mitä tunsi minua kohtaa ja kuinka hyviä hetkiä meillä oli ollut yhdessä. Lopuksi hän kiersi pyödän toiselle puolelle, polvistui ja kosi.

Sormukset kävimme valitsemassa seuraavana päivänä. Joten sain ainakin mieluisen. JOs et ole ihan varma millaisen sormuksen tyttöystäväsi haluaisi niin jätä suosista valitseminen -itse ainakin tykkäsin kokeilla erilaisia korukaupassa.

Sinä tunnet tyttöystäväsi parhaiten, millainen hän on, mistä hän pitää. Rohkeasti vaan toteuttamaan teidän kahden näköistä hetkeä!

Vierailija
18/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se kaverin vaimo oikeassa, täältä pesee hyviä ideoita.

Tyttöystäväni on aivan heikkona joulukalentereihin, joten tuo kalenteriehdotus on aivan loistava! Tietenkin myös polvistun!

Täytyykin alkaa miettiä ihan oikeasti tuota kalenterijuttua, koska sen sormuksen voisi piilottaa sinne sopivana päivänä, vaikka lauantaina, jolloin olemme molemmat aamulla kotona...

Taitaa vaan olla parasta, että laittaa sinne vaikka leikkisormuksen, joka sitten oikeaan vaihdetaan. On naisella niiiiiin kallis ja tarkka maku sormuksen suhteen, että en kyllä uskalla ostaa mitään etukäteen.

Kiitos kovasti, muutkin ideat tosi jees.

Vieläkö satelee lisää ideoita?

-miika- joka painuu nyt palaveriin mut palaa myöhemmin lukeen lisää!