Onko kukaan sanonut sinulle, että suhteesi ei tule kestämään tai että eroatte tulevaisuudessa?
(Joku muu kuin puolisosi siis.) Miksi hän sanoi niin?
Kommentit (35)
Kuulemma ansaitsen parempaa. Olen eri mieltä. Nyt 8v. yhdessä.
avautumaan lisää. Veikkanpa, että ollaan kuultu jo monet kuviot ennen sitä.
oikeasti, jos joku palstamamma ei tiedä, kuka on muru eikä viitsi googlettaa, niin jättäkää joka vitun ketjussa kysymättä kuka se on.
Varmaan olet jonkun muru, mutta av-murua tarkoitin.
Varmaan olet jonkun muru, mutta av-murua tarkoitin.
Kun ei ollut lainausta. Tosin nyt ehkä tajuan kun luin viestit uudeleen.
tiedän, että moni on varmasti ajatellut niin. Tapasimme nimittäin nuorina (19v ja 24v), miehelläni oli tuolloin jo 2 lasta. Muutimme nopeasti yhteen ja vuoden päästä olin minäkin raskaana. No, yhdessä ollaan edelleen!
Ei tosielämässä, mutta tällä palstalla ihan viime päivinä, kun kerroin kihlauksesta. Mä haen kuulemma jännitystä ja kihlaus purkautuu mun toimestani. Ei muuten purkaudu :)
Oo nyt kiltti sille miehelle niin se ei kosta sulle tekemisiäsi.
Mies on ruma ja minä kuulemma harvinaisen kaunis. Ihmiset ei voineet ymmärtää miksi otin sen näköisen miehen. Miehen kaverit tietty sanoivat etten mä sitä miestä kauaa kattele ja munkin kaverit antoivat ymmärtää että ansaitsen parempaa ja tajuan sen kyllä jossain vaiheessa. Mutta kun mä rakastuin siihen mieheen. Ja rakastan yhä. Naimisissa 12v ja perhe perustettu. Tunnen edelleen tuntemattomien katseet niskassani, miettivät varmaan että mieheni täytyy olla tosi rikas tms. Olisikin :D.
Kaverit haukkui miestä juuri kun oltiin tavattu. Hän oli kuulemma aivan liian ruma minulle. Lopettivat sitten haukkumisen kun näkivät, että olin tosissani miehen kanssa. Loukkaannuin kyllä tuollaisesta, mitä ihmeen ideaa on haukkua jonkun treffikumppania rumaksi? Olen nyt ollut kyseisen miehen kanssa yhdessä pian viisitoista vuotta ja meillä on kolme kaunista lasta.
Joskus kyllä tosissaan näkee tuollaisia pareja, että ihmetyttää.
Mutta onneksi tosi rakkaus ei ole niin pinnallista, koska ainahan on se riski ettei se kaunis puolisokaan ole 10v:n päästä enää niin kaunis :D
Olimme nuoria ja suhteemme alkoi seksillä. Miehen kaverit sanoivat, että ei tule sellainen suhde kestämään. Eihän se varmaa olekaan, kestääkö. Vasta ollaan 23 vuotta harjoiteltu.
Sanoi niin siksi kun aloimme odottamaan vauvaa hänen mielestään liian nopeasti. Ei se suhde kyllä kestänytkään. Tosin isän mielipide oli että mies vielä jättää minut, mutta toisin kävi eli minä jätin hänet.
Tai silloinhan se oli vasta tuoreen poikaystävän äiti, vuosi oltiin yhdessä asuttu (muutettiin yhteen pari kuukautta tapaamisesta). Miehellä ja äidillään oli riitaa ja eukko ilmoittaa olevansa sitä mieltä, että ollaan aivan liian nuorina toisemme löydetty ja tämä on vain joku pieni seikkailu, kohta erotaan.
Tuosta on nyt päälle kahdeksan vuotta ja naimisissa ollaan, ei vieläkään ole näkynyt merkkejä tämän nuoruudenseikkailun loppumisesta.
Miehen isän vaimo eli "anoppipuoli" sanoi, ettei tämä tule kestämään kun olen ihan vääränlainen ;)
No olemme nyt olleet yhdessä 21v. ja naimisissa 17v. eikä olla ajateltu ihan huomenna ainakaan erota joten ihan ok menee.
Niin ja 2 lastakin on saatu aikaiseksi :)
Muutin avoliitosta suoraan avoliittoon kun löysin sen oikean.
Kolme yhteistä lasta ja 16. vuosi menossa.
sitten sanottiin, että suhde ei kestä kun mies menee inttiin.
On sanonut: 'Kyllä sinä sitten ymmärrät, kun te eroatte'
:-(
avautumaan lisää.
Veikkanpa, että ollaan kuultu jo monet kuviot ennen sitä.