Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen nopea laukeaminen seksissä!

Vierailija
06.09.2012 |

Meillä on ongelmaa seksissä kun mies laukeaa niin nopeasti, olen sanonut että haluan pitkää yhdyntää ja myös esileikit saisivat olla pitkiä. Olen sanonut, että jos voi pitkittää niin hyvä. En innostu mistään pikaseksistä, yök!

Eilen rakasteltiin ja tuntui pirun hyvältä, pidättelin orgasmini saamista ajattelemalla jotain turhaa kun meinasi tulla liian äkkiä. Siis jotain 15 minuttia vain oltiin naitu, ja yhtäkkiä mies lakkasi panemasta. Kierähti vaan viereen ja sanoi, että menee fiilis kun ei saa laueta eikä jaksa muutenkaan.

Mä een tajua mikä siinä on, että sen kaiken ihanuuden pitäisi olla heti ohi? En saanut itsekään sitten kun mies vaan päätti lopettaa kesken.

Millä te saatte miehen kestämään kauemmin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen laukeaa niin nopeasti että siitä on varmaan vaikea pistää paremmaksi, koska puhutaan vain muutamasta sekunnista kun laukeaminen jo tulee. Ja tämä ominaisuus on siis aina ollut olemassa. Varsinkin silloin jos ei ole muutamaan päivään lauennut, niin silloin tulee yleensä entistäkin nopeammin. Onneksi nuori vaimoni on kuitenkin erittäin ymmärtäväinen, ja meillä todellakaan ole mitään ongelmaa tämän kyseisen asian suhteen. Kun otetaan toinen - ääripää, elikkä laukeaminen ei onnistu, niin siihen verrattuna näin on hyvä. On myös sellaisia päiviä, jos on hiukan juhlinut, niin silloin saatan laueta useaan kertaan samana päivänä. Olen myös huomannut, että jos vaimoni on laittanut iholleen jotain ´´huumaavaa´´ naisten hajuvettä, niin juuri siiloin puhutaan vain muutamasta sekunnista kun laukeaminen jo tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla