Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedät, että miehet katsovat perääsi? Katsot siis itsekin aina, kun kohtaat miehen?

Vierailija
06.09.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei nyt vain kengänkärkiään katsele kun kulkee väkijoukossa.

Vierailija
2/5 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen kahvilan terasseillakin katuvilinää katsellut. Taitaa olla naisten omassa päässä. Kyllähän miehetkin seuraavat liikennettä ja kääntävät päätään, kun etsivät jotain tuotetta kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen kahvilan terasseillakin katuvilinää katsellut. Taitaa olla naisten omassa päässä. Kyllähän miehetkin seuraavat liikennettä ja kääntävät päätään, kun etsivät jotain tuotetta kaupassa.

ja useinkin harrastan sitä. Onneksi en ole mikään ruma mies itse joten pikkasen imarreltuja ovat ne joita katson.

Vierailija
4/5 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja useinkin harrastan sitä. Onneksi en ole mikään ruma mies itse joten pikkasen imarreltuja ovat ne joita katson.

Vierailija
5/5 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulla on pitkät sääret, kiinteä peppu, pitkät hiukset ja suloiset kasvot niin olen varmaan katsonut.

Myös jos sulla on jokin persoonallinen vaate ylläsi. Tällä en tarkoita marimekon unikkokankaasta ommeltuja vaan jotain vähän repäsevämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän