Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai tykkääminen facebookissa muka vastavuoroista?

Vierailija
06.09.2012 |

Täällä jotkut rutisevat kuinka eivät saa tykkäyksiä omiin juttuihinsa.

Usein kommentoidaan, että no tykkäätkö itse sitten ahkerasti muiden jutuista? Että se on vastavuoroista.

No, eipä se aina ole kovinkaan vastavuoroista.

Testasin asiaa. Olen nyt puoli vuotta tykänny ahkerasti muiden kuvista tai heidän jakamistaan mietelauseista, musiikista tai uutisista.

Itse olen jakanut paljon uutisia, valmiita mietelauseita, kuvia, musiikkia jne. En siis kirjotittele omaan statukseeni päivän askareistani koskaan.

Tykkäysten määrä ei ole lainkaan lisääntynyt. Hyvin harva tykkää oikeastaan mistään jutuistani. Että se siitä vastavuoroisuuden teoriasta.......

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään just niistä arkiaskare-päivityksistä, en mistään hiton kuluneista mietelauseista.

Vierailija
2/3 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastavuoroista, et joskus saatan "säälistä" tykätä jostain tylsästäkin jutusta, jos sen postaaja kovasti tykkäilee mun posteista. Mutta mä kirjoitan aina jotain (omasta mielestäni nasevaa) omaa juttua, en jaa latteuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että kaikkein rasittavimpia ovat ne mietelauseiden jakajat, ja joskus jopa besserwisserimäisyydessään rasittavia ja ärsyttäviäkin. Mietelauseet sopivat mausteeksi joukkoon, mutta jos kaikki päivitykset ovat pelkkää mietelausetta, niin jopa on persoonaton ja tylsä sellainen kaveri. Hyvä keskitie on sekoitus kaikkea: kuvia, arkielämän juttuja, ehkä joku kevyt pala joukossa ja uutisjuttuja sopivasti ripoteltuina myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän