Hei nuoret kateelliset naiset!
Olen 55 vuotías timmi nainen. Käytän tiukkoja strech-farkkuja. Minulla on oliivin muotoiset kasvot, mantelisilmät ja paksu hasselpähkinänruskea tukka. Vien teidän miehet! Olen kuuma puuma! Te laiskat vosut luulette että siloposkenne riittävät. Syön E-Epaa ja helokkiöljyä enkä juo siidereitä. Olen ikuisesti himottu puuma!
Kommentit (33)
itse olen 30 v mies ja todellakin upottaisin munani moiseen puumaan ;)
30 vuotias mies tietää, että "muna" on kives, kulli on se oikea termi.
kertoo, että muna yksikössä viittaa penikseen, kun taas monikossa kiveksiin (toki yhdestäkin kiveksestä voi puhua munana, mutta harvinaisempaa se on). Ei ole tavatonta, että toisilleen fyysisesti läheiset asiat antavat nimiä toisilleen. Ensiksi kiveksiä on sanottu muniksi, sitten muna-nimitys on siirtynyt peniksellekin. Jos et mua usko, voit lukea saman esim. Kaisa Häkkisen kirjasta Mistä sanat tulevat.
No, käytä sinä sanaa muna, minä käytän kulli. Eikä se tarkoita, että jos iso osa ihmisistä käyttää väärää termiä, se olisi jotenkin hyväksyttävä termi ylipäänsä. Äänestiväthän tosi monet myös persuja.
että käytän itse tuota sanaa?
Mihin sä viittaat tässä "hyväksyttävällä termillä"? Muna ja munat ovat puhekielen ilmaisuja, eivät mitään hyväksyttäviä tai ei-hyväksyttäviä termejä.
(Sana "termi" viittaa siis ammattisanaan, -sanaliittoon tai -lyhenteeseen, ei mihin tahansa sanaan.)
Helokkiöljy, E-Epa ja terveet elämäntapani tekevät sen. Tottakai on tuo alapään kuivumisongelma, mutta kun on rasvattu niin sisältä olen kyllä tilava. Kirurginikin sanoi, että olen pantava nainen.
itse olen 30 v mies ja todellakin upottaisin munani moiseen puumaan ;)
30 vuotias mies tietää, että "muna" on kives, kulli on se oikea termi.
kertoo, että muna yksikössä viittaa penikseen, kun taas monikossa kiveksiin (toki yhdestäkin kiveksestä voi puhua munana, mutta harvinaisempaa se on). Ei ole tavatonta, että toisilleen fyysisesti läheiset asiat antavat nimiä toisilleen. Ensiksi kiveksiä on sanottu muniksi, sitten muna-nimitys on siirtynyt peniksellekin. Jos et mua usko, voit lukea saman esim. Kaisa Häkkisen kirjasta Mistä sanat tulevat.
Ai tämä 32 vuotias nainen tiesi kertoa meille, että hän esiintyy täällä myös 30 vuotiaana miehenä :D
päivään mennessä ole kuullut, että miehen peniksestä käytetään usein sanaa "muna", et todennäköisesti ole käynyt ulkosalla tarpeeksi usein.
Käypä kurkkaamassa vaikka perussanakirjasta sana "muna". Sielläkin mainitaan "siitin" yhdeksi sanan merkitykseksi.
T: 32-vuotias nainen, joka esiintyy tavallisesti palstalla anonyymina korostamatta ikäänsä tai sukupuoltaan
vaan joku, joka provoilee minkä ehtii.
Oikeasti 55-vuotias voi olla hyvännäköinen, minä ainakin sitten joskus aion olla. En elä kuplassa, jossa kuvittelen olevani nuori lopun ikääni ja sikis minulla olisi varaa haukkua itseäni vanhempia. Ikää tulee joka päivä lisää kaikille, me olemme ikääntyviä kaikki :)
Päivän naurut. Mahtoikohan AP tarkottaa ovaalia eikä oliivia? :'D Ja onko kirurgi = gynekologi? Vai leuhkitko pannees kirurgia? Mun puolesta; anna mennä vaan vielä kun aikaa on! :D
Minulla on niihin varaa! Hierojani on lihaksikas pienen lapsen isä, jonka oma vaimo vaan pihtaa. Ostin viimeksi tälle miehelle Armanin paidan ja vastalahjaksi sain sellaiset kyydit että.
ja rehellinen. Jokainen yli 50 on rupsahtanut, mutta ne ei itse sitä huomaa.
Olin kyllä nuorena tosi pirtsakka mimmi ja kundit kuolasi perässä ja vieläkin joskus joku käppänä pitää hyvännäköisenä, mutta kyllä se on harhaluulo, että me mummelit olisimme oikeesti kenellekään nuorelle vaaraksi.
Mullakin yksi kaveri kehuu iyseään upeaksi miestennieljäksi, mutta herranpieksut, kun olen niitä "miehiä" nähnyt, niin oksu tulee.
Onneksi oma kulta on yhtä vanha ja yhtä rupsahtanut ja riitämme tosilemme.
t. mummeli
Katsokaa naiset mallia mannekiineista. Syökää pieniä annoksia. Miehenne jättää teidät kohta!
että hän esiintyy täällä myös 30 vuotiaana miehenä :D