Hei nuoret kateelliset naiset!
Olen 55 vuotías timmi nainen. Käytän tiukkoja strech-farkkuja. Minulla on oliivin muotoiset kasvot, mantelisilmät ja paksu hasselpähkinänruskea tukka. Vien teidän miehet! Olen kuuma puuma! Te laiskat vosut luulette että siloposkenne riittävät. Syön E-Epaa ja helokkiöljyä enkä juo siidereitä. Olen ikuisesti himottu puuma!
Kommentit (33)
Vaikka oli naama täynnä myrrkyjä niin se pakkeli halkeilee 50-vuotiaana väkisin ja kuoleman haju puskee dödöjen läpi.
Itse vaihdan vaimoa aina kun täyttävät 30-vuotta. On ollut jänniä syntymäpäiviä.
Yritä hyväksyä ikäsi! Et enää ovuloi.
Onko sulla jotain Excell-taulukkoa tai muuta vastaavaa, jonka avulla pysyt kärryillä siitä, monenko suomalaisnaisen miehen olet vienyt?
Ps. Oliivin muotoiset kasvot...?
Mitähän 2 tarkoitti tuolla, ettei ap enää ovuloi? Miksi ap:n pitäisi ovuloida? Senkö takia ap ei kelpaa miehillenne?:D Sekö se on se syy, minkä perustella mies valitsee naisen?:D Voitko olla tosissasi 2??
Ps. Oliivin muotoiset kasvot...?
Muuten epäilen, että tämän provon on kirjoittanut joku hyvännäköisiä puumia kadehtiva nuori nainen.
Sait innoituksesi naiselta, joka sanoi silmiensä olevan mantelinmuotoiset. Kasvoista sanotaan, että iho voi olla väriltään oliiviin vivahtava, mutta oliivinmuotoisista kasvoista en ole koskaan ennen kuullut. Tarkkuutta, hyvä ystävä, tarkkuutta!
Minulle sopisi siten kaikki hiustyylit. Senkin laiskat possut!
Olen 55 vuotías timmi nainen. Käytän tiukkoja strech-farkkuja. Minulla on oliivin muotoiset kasvot, mantelisilmät ja paksu hasselpähkinänruskea tukka. Vien teidän miehet! Olen kuuma puuma! Te laiskat vosut luulette että siloposkenne riittävät. Syön E-Epaa ja helokkiöljyä enkä juo siidereitä. Olen ikuisesti himottu puuma!
on niin jumalattoman iso tarve koko ajan vakuutella, että rupsahtaminen ja viisvitosena oleminen se vasta ihanaa on? Koko ajan tälläkin palstalla joku vakuuttelee... tulee tunne, että yrittää vakuuttaa itselleen ja muille asiaa, josta ei ole ollenkaan varma.
Itsetunto-ongelmiako?
etkä tyytyväinen itseesi edes tod näk myöhemmin
itse olen 30 v mies ja todellakin upottaisin munani moiseen puumaan ;)
Pitää nauttia aina kun tulee mahdollisuus. Minulla on aina rasvapurkki yöpöydällä odottamassa tilaisuutta. Ärsyttää tuollaiset turvonneet siideritytöt, kun eivät tajua että tässä iässä minä nautin. Niin leuhkasti mua vielä katsotte.
30 vuotias mies tietää, että "muna" on kives, kulli on se oikea termi.
kertoo, että muna yksikössä viittaa penikseen, kun taas monikossa kiveksiin (toki yhdestäkin kiveksestä voi puhua munana, mutta harvinaisempaa se on). Ei ole tavatonta, että toisilleen fyysisesti läheiset asiat antavat nimiä toisilleen. Ensiksi kiveksiä on sanottu muniksi, sitten muna-nimitys on siirtynyt peniksellekin.
Jos et mua usko, voit lukea saman esim. Kaisa Häkkisen kirjasta Mistä sanat tulevat.
ettei ole puumanaisen eikä kenenkään muunkaan puolella...
Olit sitten mies tai nainen, vanhenet itsekin. Puhut vanhemmista ihmisistä ikään kuin sinua ei vanheneminen koskettaisi lainkaan. Ikävä kertoa tosi asia, että vanhenet takuulla ja noin ällöttävällä elämän asenteella rupsahdat takuulla jo kolmekymppisenä.
on niin jumalattoman iso tarve koko ajan vakuutella, että rupsahtaminen ja viisvitosena oleminen se vasta ihanaa on? Koko ajan tälläkin palstalla joku vakuuttelee... tulee tunne, että yrittää vakuuttaa itselleen ja muille asiaa, josta ei ole ollenkaan varma. Itsetunto-ongelmiako?
kertoo, että muna yksikössä viittaa penikseen, kun taas monikossa kiveksiin (toki yhdestäkin kiveksestä voi puhua munana, mutta harvinaisempaa se on). Ei ole tavatonta, että toisilleen fyysisesti läheiset asiat antavat nimiä toisilleen. Ensiksi kiveksiä on sanottu muniksi, sitten muna-nimitys on siirtynyt peniksellekin. Jos et mua usko, voit lukea saman esim. Kaisa Häkkisen kirjasta Mistä sanat tulevat.
Eikä se tarkoita, että jos iso osa ihmisistä käyttää väärää termiä, se olisi jotenkin hyväksyttävä termi ylipäänsä. Äänestiväthän tosi monet myös persuja.
päärynäperse ja omenavartalo! Olet oikea luonnontuote, tekisin ihan mitä vaan, jos voisin olla kuin sinä!