Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei nuoret kateelliset naiset!

Vierailija
06.09.2012 |

Olen 55 vuotías timmi nainen. Käytän tiukkoja strech-farkkuja. Minulla on oliivin muotoiset kasvot, mantelisilmät ja paksu hasselpähkinänruskea tukka. Vien teidän miehet! Olen kuuma puuma! Te laiskat vosut luulette että siloposkenne riittävät. Syön E-Epaa ja helokkiöljyä enkä juo siidereitä. Olen ikuisesti himottu puuma!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 vuotías timmi nainen. Käytän tiukkoja strech-farkkuja. Minulla on oliivin muotoiset kasvot, mantelisilmät ja paksu hasselpähkinänruskea tukka. Vien teidän miehet! Olen kuuma puuma! Te laiskat vosut luulette että siloposkenne riittävät. Syön E-Epaa ja helokkiöljyä enkä juo siidereitä. Olen ikuisesti himottu puuma!

päärynäperse ja omenavartalo! Olet oikea luonnontuote, tekisin ihan mitä vaan, jos voisin olla kuin sinä!

Vierailija
2/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oli naama täynnä myrrkyjä niin se pakkeli halkeilee 50-vuotiaana väkisin ja kuoleman haju puskee dödöjen läpi.

Itse vaihdan vaimoa aina kun täyttävät 30-vuotta. On ollut jänniä syntymäpäiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä hyväksyä ikäsi! Et enää ovuloi.

Vierailija
4/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain Excell-taulukkoa tai muuta vastaavaa, jonka avulla pysyt kärryillä siitä, monenko suomalaisnaisen miehen olet vienyt?

Ps. Oliivin muotoiset kasvot...?

Vierailija
5/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puumat!

Vierailija
6/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän 2 tarkoitti tuolla, ettei ap enää ovuloi? Miksi ap:n pitäisi ovuloida? Senkö takia ap ei kelpaa miehillenne?:D Sekö se on se syy, minkä perustella mies valitsee naisen?:D Voitko olla tosissasi 2??

Vierailija
7/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Oliivin muotoiset kasvot...?

Muuten epäilen, että tämän provon on kirjoittanut joku hyvännäköisiä puumia kadehtiva nuori nainen.

Vierailija
8/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait innoituksesi naiselta, joka sanoi silmiensä olevan mantelinmuotoiset. Kasvoista sanotaan, että iho voi olla väriltään oliiviin vivahtava, mutta oliivinmuotoisista kasvoista en ole koskaan ennen kuullut. Tarkkuutta, hyvä ystävä, tarkkuutta!

Vierailija
9/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi siten kaikki hiustyylit. Senkin laiskat possut!

Vierailija
10/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin jumalattoman iso tarve koko ajan vakuutella, että rupsahtaminen ja viisvitosena oleminen se vasta ihanaa on? Koko ajan tälläkin palstalla joku vakuuttelee... tulee tunne, että yrittää vakuuttaa itselleen ja muille asiaa, josta ei ole ollenkaan varma.

Itsetunto-ongelmiako?

Vierailija
11/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et osaa kirjoittaa =(

Vierailija
12/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä tyytyväinen itseesi edes tod näk myöhemmin

Vierailija
13/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 30 v mies ja todellakin upottaisin munani moiseen puumaan ;)

Vierailija
15/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nauttia aina kun tulee mahdollisuus. Minulla on aina rasvapurkki yöpöydällä odottamassa tilaisuutta. Ärsyttää tuollaiset turvonneet siideritytöt, kun eivät tajua että tässä iässä minä nautin. Niin leuhkasti mua vielä katsotte.

Vierailija
16/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotias mies tietää, että "muna" on kives, kulli on se oikea termi.

Vierailija
17/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo, että muna yksikössä viittaa penikseen, kun taas monikossa kiveksiin (toki yhdestäkin kiveksestä voi puhua munana, mutta harvinaisempaa se on). Ei ole tavatonta, että toisilleen fyysisesti läheiset asiat antavat nimiä toisilleen. Ensiksi kiveksiä on sanottu muniksi, sitten muna-nimitys on siirtynyt peniksellekin.

Jos et mua usko, voit lukea saman esim. Kaisa Häkkisen kirjasta Mistä sanat tulevat.

Vierailija
18/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole puumanaisen eikä kenenkään muunkaan puolella...

Vierailija
19/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sitten mies tai nainen, vanhenet itsekin. Puhut vanhemmista ihmisistä ikään kuin sinua ei vanheneminen koskettaisi lainkaan. Ikävä kertoa tosi asia, että vanhenet takuulla ja noin ällöttävällä elämän asenteella rupsahdat takuulla jo kolmekymppisenä.

on niin jumalattoman iso tarve koko ajan vakuutella, että rupsahtaminen ja viisvitosena oleminen se vasta ihanaa on? Koko ajan tälläkin palstalla joku vakuuttelee... tulee tunne, että yrittää vakuuttaa itselleen ja muille asiaa, josta ei ole ollenkaan varma. Itsetunto-ongelmiako?

Vierailija
20/33 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo, että muna yksikössä viittaa penikseen, kun taas monikossa kiveksiin (toki yhdestäkin kiveksestä voi puhua munana, mutta harvinaisempaa se on). Ei ole tavatonta, että toisilleen fyysisesti läheiset asiat antavat nimiä toisilleen. Ensiksi kiveksiä on sanottu muniksi, sitten muna-nimitys on siirtynyt peniksellekin. Jos et mua usko, voit lukea saman esim. Kaisa Häkkisen kirjasta Mistä sanat tulevat.

Eikä se tarkoita, että jos iso osa ihmisistä käyttää väärää termiä, se olisi jotenkin hyväksyttävä termi ylipäänsä. Äänestiväthän tosi monet myös persuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi