Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheaa, aina kun katson peiliin

Vierailija
06.09.2012 |

siellä tuijottaa joku vanha nainen. Muistuttaa etäisesti minua mutta näyttää paljon vanhemmalta :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän peilistä tuijotta mun äiti! Varsinkin aamulla. Hän on vaan kasvattanut pitkät hiukset

Vierailija
2/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW: onko teillä silmäpusseja tai niiden alkuja?

mulle alkoi kasvamaan 2,5 vuotta sitten, sekin tuon noita-akan tekosia...

Mulla ei oo niitä, mutta aivan kamalat monen sentin mittaiset syvät uurteet alaspäin silmien sisänurkista alaspäin. Toisella puolella 2 ja toisella 3 uurretta. Mieluummin ottaisin ne silmäpussit,koska turvonnut pussi harvemmin on rypyllä.

Lisäksi on järkyttävä sibeliusryppyjen verkosto kulmakarvojen välissä, jotain 5 tai 5 pystysuuntaista ryppyä joista 2 syvempää.

t. 38 juuri täyttänyt kamalannäköinen kurppa joka vielä vuosi sitten oli ihan freesin näköinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallakin se tulee peiliin ö.ö

Naamakin sillä roikkuu niinkuin jollakin vanhalla kurpalla :(

Vierailija
4/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ottaisin ne silmäpussit,koska turvonnut pussi harvemmin on rypyllä. Lisäksi on järkyttävä sibeliusryppyjen verkosto kulmakarvojen välissä, jotain 5 tai 5 pystysuuntaista ryppyä joista 2 syvempää. t. 38 juuri täyttänyt kamalannäköinen kurppa joka vielä vuosi sitten oli ihan freesin näköinen

Voi annan nää sulle ihan mielelläni. Mulla on silmien ympärillä tosi vähän ryppyjä, ei oikeastaan ollenkaan, mutta sitten on sibeliukset, otsassa potkukelkan jäljet(syvät ja monta) syvät nasolabiaalijuonteet. Naama näyttää parinumeroa liian suurrelta,siis nahka. Jostuu vissiin siitä kun laihdutin ja ihoni on sitä ei palautuvaa sorttia. Sanoin kerran kaverille että mulle on tulossa buldogin posket.

Juu, näiden silmäpussien kanssa näytän AINA siltä kuin olisin bilettänyt 24/7/52. Paljolla ostat- saat markalla.Hyvät pussit on, yhdellä olleet vähän käytetyt ;)

45v kurppa

ps sitten kun täytän maagiset 50 niin ostan itselleni lahjaksi sen alaluomiplastian.

Vierailija
5/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei suostu, niin vie peilit pois.

Vierailija
6/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, pakko myöntää ettei ainakaan mulle ikääntyminen ole kovin helppo asia. Oon kai sitten niin pinnallinenkin.

Vierailija
7/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on siellä aina kertomassa ettet ole kovin kaunis enää.

Vierailija
8/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneen näköinen kulahtanut kurppa!Enkä se ole minä. En ainakaan tunnusta. Voi itku kun sais edes nukkua aamulla pitkään...

Vierailija
9/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, pakko myöntää ettei ainakaan mulle ikääntyminen ole kovin helppo asia. Oon kai sitten niin pinnallinenkin.

Vierailija
10/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peilissä on joku kummallinen ryppyihin, kaulahelttainen ämmä, joka näyttää pahasti korruptoituneelta versiolta nuoremmasta itsestäni! Sillä on samanlaiset hiukset ja silmät, mutta roikkuu ja rypyttää joka paikkaa, väsähtänyt ilme. Ja ikää on vasta 38 :-\

Vierailija
11/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kulahtaneella av-mammalla tietoa? Siis sellainen olisi hyvä, mikä nostaisi kasvot pari senttiä ylemmäs ja häivyttäisi tummat silmänaluset ja alkavat syvemmät rypyt? Kropalla ei niin väliä kun sen voi peittää kaikenlaisilla loimilla.

Vierailija
12/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/8

Vierailija
13/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneen näköinen kulahtanut kurppa!Enkä se ole minä. En ainakaan tunnusta. Voi itku kun sais edes nukkua aamulla pitkään...

:(

Vierailija
14/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä se ruma vanha nainen ilmestyy kaikkiin valokuviinkin :/ Jos olen kuvassa vaikka miehen seurassa niin se nainen ilmestyykin siihen mieheni kainaloon minun paikalleni virnuilemaan.

Vähän niin kuin siinä Putous-sketsissä, jossa Kaija K. ilmestyi kaikkialle. Mutta Kaija K. oliskin nätti, tämä meillä häiriköivä ruma vanha nainen ei :(

Vierailija
15/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten mieheni viitsii olla tuon kuvatuksen kanssa, eikö se tajua että siinä on joku muu kuin minä. Tuo vanha noita-akka on jollain myrkyllä saanut mieheni paloihinsa.Se on varmaan se noita siitä Lumikki sadusta. Mulle se on tieten syöttänyt kans jotain myrkkyä että näyttäisin vanhemmalta kuin olenkaan.Minusta se noita on väärentänyt mun ajokortinkin- siina lukee että syntymä vuosi olisi -67 herranjestan että olisin 45 vuotias!Ei VOI pitää paikkaansa, olen varmasti vasta 30 tai jotain.....

BTW: onko teillä silmäpusseja tai niiden alkuja?

mulle alkoi kasvamaan 2,5 vuotta sitten, sekin tuon noita-akan tekosia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi