Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perheen 3. vauvalle lahjaksi??

Vierailija
06.09.2012 |

lahjaideiota perheeseen jossa on jo 1 poika ja 1 tyttö ja nyt 3. syntyy parin viikon päästä. vaatteita ja leluja on vaikka millä mitalla

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 lasta ja romua on riittävästi. Silti on mukava että lapsia ajatellaan yksilöinä eikä toisen jämien saajana, vaikka meillä paljon tavaraa kierrätetään yhdeltä toiselle niin ei ne ikäänsä pidempään kestä ja jokaiselle on tärkeää saada omaa. Kai se vauva voi jotain "omaa" saada? Kuten viltti tai hyppykiikku jos sellaista ei ole?

On paljon vanhempia jotka ei joka riepua säästä ja osa taas tietoisesti laittaa vanhat pois eikä niitä jää kotiin pyörimään: meitä on niin moneen.

Fiksu voisi kysellä mitä tarvitaan tai tahdotaan? Ehkä olisi kiva antaa pieni rahasumma ja vanhemmat voi ostaa itse? Tai lahjakortti johonkin liikkeeseen?

Vierailija
2/5 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain juuri tätä vauvaa varten tarkoitettua. Esim.

-yksi laadukkaampi vaate, joka sopii vauvan sukupuoleen (ei kasaa alerekkilöytöjä tai kokonaista asua halpakaupasta)

-vauvapyyhe (mielellään kuviollinen, jotta ei sekoitu toisten lasten pyyhkeisiin)

-Uninalle tai unirätti (voi laittaa vauvan sänkyyn)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin Sofia-kirahvi.

Vierailija
4/5 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno, erikoinen, merkki tmv. vaate juuri tälle lapselle. (=ei tarvitse pukeutua pelkästään sisaruksilta perittyihin)

Vierailija
5/5 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. lapselle, oli pari pakettia vaippoja. Ennestään perheessä oli tyttö ja poika, joten sekä vaatteita että leluja löytyi aivan riittävästi.

Joku voi pitää tätä huonona lahjana, koska ei jää mitään muistoa vauvalle jne. mutta itse olen niin käytännönläheinen, ettei parempaa lahjaa olisi voinut keksiä.

Ja jos rahallisesti ajatteleen, niin mielummin otan vastaan paketin tai pari vaippoja (maksaa ehkä parikymppiä yhteensä) kuin samalla rahalla ostetun esim. yhden bodyn vauvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme