Kämppis jonka kanssa asuin 5 vuotta, kyttää minun elämääni sairaalloisesti
Kyseessä n.40 vuotias mies, ja itse olen 35v nainen. Ei asuttu enään samassa osoitteessa yli 10 vuoteen. Hän on ollut tämän yli 10 vuoden ajan asuntojeni parkkipaikoilla tai puskien takana, jopa yötämyöden "kytiksessä". Hän on myös miesystäväni asunnon liepeillä lähes päivittäin. Olen nähnyt hänet myös usein miesystäväni ex.än talon edessä, kun olemme hakeneet miesystäväni lapsia. Samoin hän on ollut vanhempieni asunnon lähellä, kun olen mennyt kotiin. Ja ties mitä kaikkea, mitä en tiedä. Mielenvikainen...en uskaltaisi oikein puuttua asiaan, vaan olen ollut kuin en näkisi, ja toivonut, että lopettaisi...mutta ei näytä siltä
Kommentit (6)
Tai mistä nyt sitä lähestymiskieltoa voikaan hakea, niin sitä kyllä hakisin.
Mielenvikainen tai ei, niin ei kannata odottaa että menisi itsekseen ohi, olisi varmaan muuten tämän 10 vuoden aikana mennyt.
vähän pidemmältä ajalta ja eri paikoista. Muuten on vain sana sanaa vastaan.
En ole halunnut puuttua asiaan, vaan ollut kuin en huomaisi, että ei tulisi jotain pahempaa, ja ehkä näin kyllästyisi. Mutta huomaan, että ollutkin väärä menetelmä, koska aikaa kulunut näin paljon. Puhuminenkaan ei taida enään auttaa, koska eihän ole selvätikkään terve.
Noi valokuvat pitääkin alkaa ottamaan. Hän luultavasti kieltäisi kaiken tietenkin, ja siksi turha mennä poliisille puhumaan ilman niitä. Ikinä eivät kyllä usko näin pikällistä seuraamista.
Noi valokuvat pitääkin alkaa ottamaan. Hän luultavasti kieltäisi kaiken tietenkin, ja siksi turha mennä poliisille puhumaan ilman niitä. Ikinä eivät kyllä usko näin pikällistä seuraamista.
pyydä seuralaistasikin varmistamaan että on kyseinen mies. Ryhdy myös pitämän päiväkirjaa seurailusta milloin, missä, ketä oli sun seurassa jotka näkivät ja sitten tietysti otat kuvat.
Ehkä kannattaisi kuitenkin tehdä asialle jotakin...? Ehkä puhua miehelle ja jos se ei auta niin poliisin juttusille. Tuo ei todellakaan ole normaalia.