Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotain murua mäiskitään av:lla oikein olan takaa? Onko hän solvannut

Vierailija
05.09.2012 |

ihmisiä tai käyttäytynyt muuten huonosti? Näin ulkopuolisen silmin kuulostaa aika kovalta tekstiltä. Osaako joku lyhyesti kertoa, mikä tyypin tarina on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisen varakas ja arvatenkin kaunis, alkoi tuomitseminen ja lyttääminen.Kiltti nuori ihminen minusta.

Vierailija
2/4 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauan poissa vauva-palstalta ilmeisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta ensimmäisessä hänen avaamassaan ketjussa (loppupuolella) alkoi ärsyttää se huomiohakuisuus. Sitten myöhemmin jo ketjujen otsikoista pystyi arvaamaan, että ovat saman henkilön (tai copy catin) aloittamia. Aina aiheena tavalla tai toisella "minä" ja oletuksena, että kaikki tietävät mainitsemattakin, kuka tämä minä on (kuten tietävätkin).

Noita muita ketjuja en ole itse enää availlut, koska haluan välttää ärsyyntymistä, mutta jo otsikoinnit nostavat jonkin verran kierroksia.

Joten pystyn ymmärtämään, miksi jotkut voivat suhtautua kylmäkiskoisesti.

Vierailija
4/4 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hän ei ärsyttänyt. Vaikutti siltä, että nuori, pumpulissa elänyt, hemmoteltu nainen kipuili vaikeiden ja todella pahojenkin tapahtumien pyörteissä ja siksi täällä niistä kertoi. Vastasin hänelle monta kertaa. Hän sai paljon kysymyksiä ja niiden myötä kävi ilmi hänen taustansa. Varmaan juuri siksi hän oli täällä liian luottavainen. Sinisilmäinen ja naiivi mutta ei tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi