Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Meidän Perhe-lehti, ymmärsinkö oikein, että Eve Hietamies

Vierailija
05.09.2012 |

pukee aamuisin 6v poikansa jotta pääsevät lähtemään päiväkotiin??!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaluokilla kannoin vessaan ja istutin pöntölle, josta kannoin takaisn sängylle ja vedin sukkahousut raatona makaavan likan päälle. Hän oli aamu-uninen.

Niin kauan tein, kun jaksoin kantaa häntä. Eipä tuo liene tuosta pialle mennyt. Ns. kympin tyttö koulussa ja opiskee nyt 20-vuotiaana yliopistossa. Asuu kämpässään ja hoitaa asiansa. Fiksu ja miellyttäväkäytöksinen ihminen.

Vierailija
22/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tyyppi ja ärsyttävä kirjat ne sen kaks "hittikirjaa".

Putkiaivoinen nainen: "Tytöt ja pojat nyt vaan ON erilaisia. Toivottavastti pojastani kasvaa kunnon äijä." Hyhhyh.

Joo, on tietty erilaisia, mutta ei pieninä niin erilasia, että meidän aikuisten tarttis sitä painottaa sukupuolitetuilla leluilla ja vaatteilla.

Pukee luultavasti poikansa yhtä rumasti, kuin kirjojensa Paavo-pojan johonkin kammottaviin hirviöpaitoihin. Ja että kaikki tytöt puetaan kammottaviin prinsessahörhelöihin.

Ja että on "normaalia" antaa ihan pienillekin lapsille keksjä puputettavaksi ja ketsuppia kaikkeen mahdolliseen ruokaan.

Tai että kaikissa muissakin perheissä lapset katsoo Pikku Kakkosta samalla kun syö makaronia. Joo katsoo kyllä (koska se on tosi laadukas lastenohjelma), mutta vasta sitten kun ruoka on syöty pöydässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tyyppi ja ärsyttävä kirjat ne sen kaks "hittikirjaa".

Putkiaivoinen nainen: "Tytöt ja pojat nyt vaan ON erilaisia. Toivottavastti pojastani kasvaa kunnon äijä." Hyhhyh.

Joo, on tietty erilaisia, mutta ei pieninä niin erilasia, että meidän aikuisten tarttis sitä painottaa sukupuolitetuilla leluilla ja vaatteilla.

Pukee luultavasti poikansa yhtä rumasti, kuin kirjojensa Paavo-pojan johonkin kammottaviin hirviöpaitoihin. Ja että kaikki tytöt puetaan kammottaviin prinsessahörhelöihin.

Ja että on "normaalia" antaa ihan pienillekin lapsille keksjä puputettavaksi ja ketsuppia kaikkeen mahdolliseen ruokaan.

Tai että kaikissa muissakin perheissä lapset katsoo Pikku Kakkosta samalla kun syö makaronia. Joo katsoo kyllä (koska se on tosi laadukas lastenohjelma), mutta vasta sitten kun ruoka on syöty pöydässä.

Hyi hitto miten myrkyllinen viesti :( Onneksi en ole sinun lapsesi.

Vierailija
24/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa antaa kuulla "ekoäitien" kunniansa todella halveksivaan sävyyn.

Vierailija
25/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin puetaan. Tyttö on 6,5 v ja poika täyttää ensi viikolla 5 v. Aina aamuisin äiti siis minä puen kummallekin vaatteet päälle. Se on aika mukavaa...,lasten aamuhetki äidin kanssa. Suosittelen lämpimästi muillekin. Ranskassa puetaan 7 vuotiaatkin. Ei näissä Suomalaisissa kasvatusmetodeissa ole juurikaan kehumista.Ne ovat sitä liian varhaista itsenäistymistä, missä hoetaa lapselle ite ite ite puet syöt (ja hoidat itsesi yksin).Eipä näistä muuta kasva kuin yksinäisiä ja onnettomia lapsia joita kaduilla kulkee liikaa. Miksi lapsia hankitaan, jos ne lykätään mahdollisimman pian mahdollisimman kauaksi vanhemmistaan ja hoivasta. Hoivaa ja hoitoa lapsi ensisijaisesti tarvitsee.

Hyvä Eve! pojasta tulee varmasti kunnon "äijä"

Vierailija
26/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin puetaan. Tyttö on 6,5 v ja poika täyttää ensi viikolla 5 v. Aina aamuisin äiti siis minä puen kummallekin vaatteet päälle. Se on aika mukavaa...,lasten aamuhetki äidin kanssa. Suosittelen lämpimästi muillekin. Ranskassa puetaan 7 vuotiaatkin. Ei näissä Suomalaisissa kasvatusmetodeissa ole juurikaan kehumista.Ne ovat sitä liian varhaista itsenäistymistä, missä hoetaa lapselle ite ite ite puet syöt (ja hoidat itsesi yksin).Eipä näistä muuta kasva kuin yksinäisiä ja onnettomia lapsia joita kaduilla kulkee liikaa. Miksi lapsia hankitaan, jos ne lykätään mahdollisimman pian mahdollisimman kauaksi vanhemmistaan ja hoivasta. Hoivaa ja hoitoa lapsi ensisijaisesti tarvitsee.

Hyvä Eve! pojasta tulee varmasti kunnon "äijä"

Vierailija
27/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se aika huvittavaa, jos joku kuvittelee jostakin pikkukylän kaupasta missä se sitten olikaan, löytävänsä jotain kestovaippoja? Sitä voisi vähän löysätä vannetta ja ottaa suhteellisuusteorian käyttöön. Fanaattinen yksisilmäisyys ei ole kenenkään etu.Mielestäni Eve H. ei ollut laisinkaan halveksiva. Itseänikin nauratti, "ei voi olla totta, kestovaippoja jostain..."

Vierailija
28/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä sen äidillä on loooputtooomasti aikaa hössätä sen poikaparan ympärillä ja pistää sille aamulla lenkkaritkin jalkaan. Varmasti siitä tuleekin tosi äijä.

Oikeasti, sitten vielä ihmetellään, mikä on mennyt vikaan lastenkasvatuksessa tässä maassa.

Sekopäistä touhua.

Vierailija
29/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehti kouluun. Ihan tasapainoiselta ja sosiaaliselta hän vaikuttaa. Haluan myös itse ehtiä töihin ja mielestäni on tärkeää, että lapsion ajoissa koulussa.

Vierailija
30/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä sen äidillä on loooputtooomasti aikaa hössätä sen poikaparan ympärillä ja pistää sille aamulla lenkkaritkin jalkaan. Varmasti siitä tuleekin tosi äijä.

Oikeasti, sitten vielä ihmetellään, mikä on mennyt vikaan lastenkasvatuksessa tässä maassa.

Sekopäistä touhua.

Joo. Kyllä tämä on se suurin yhteiskunnallinen ongelma lastenkasvatuksessa. Lapset joita on hyysätty pienenä, ai kamalaa, mitä hirviöitä heistä kasvaakaan! Kyllä ylihuolehtiminen on pahempi asia, kuin esim. niiden lasten tilanne, jotka on jätetty täysin oman onnensa nojaan vrt. Eerika ja kohtalotoverinsa.

Joo! Nyt löytyi se lastenkasvatuksen ja meidän kulttuurin suurin ongelma!

Vierailija
31/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi HERÄTETÄÄN tarpeeksi ajoissa, jotta hän ehtii kouluun. Jos myöhästyy koulusta siksi, ettei saa paitaa puettua, niin sittenpähän myöhästyy. Ei se pieni koululainen sitä myöhästymistä tuon takia monta kertaa ota, niin kova paikka se on selittää opettajalle, että enpä vain viitsinyt pukea.

että ehti kouluun. Ihan tasapainoiselta ja sosiaaliselta hän vaikuttaa. Haluan myös itse ehtiä töihin ja mielestäni on tärkeää, että lapsion ajoissa koulussa.

Vierailija
32/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia hirviöitä niistä ylihyysätyistä lapsista kasvaa.

Sekopäistä touhua.

Joo. Kyllä tämä on se suurin yhteiskunnallinen ongelma lastenkasvatuksessa. Lapset joita on hyysätty pienenä, ai kamalaa, mitä hirviöitä heistä kasvaakaan! Kyllä ylihuolehtiminen on pahempi asia, kuin esim. niiden lasten tilanne, jotka on jätetty täysin oman onnensa nojaan vrt. Eerika ja kohtalotoverinsa.

Joo! Nyt löytyi se lastenkasvatuksen ja meidän kulttuurin suurin ongelma!

Vierailija
33/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä,vaatteet katsotaan kyllä illalla valmiiksi ym. Mä en pidä lasten hyysäämistä niin pahana kuin esim heitteillejättöä, että en nyt suostu tuntemaan huonoa omaatuntoa näistä apukeinoistani.

Vierailija
34/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te oikeasti, ettei lapsi opi itse pukemaan? Ei osaa pukea päikyssä? Kyse on siitä, että lasta haluaa paapoa ja se nopeuttaa pukemistakin, kun auttaa. Paapominen ei lasta tapa tai tee jälkeenjääneeksi. Kyllä maailma opettaa silti.

Niin, tuo eskari-ikäinen on nyt 12-vuotias. Enää ei anna pukea, vaikka pukisin kyllä.

Vierailija
35/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeeko hän vielä lähes kouluikäisen.

ap

Moni äiti pukee eskaripoikansa vielä. Olen nähnyt. Ja ihmetellyt.

Vierailija
36/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoinen on pian 4v. ja on jo jonkin aikaa pukenut ihan itse. Ei pidä odottelusta, joten on katsonut viisaimmaksi toimia itse. Kun pikkusisar on vajaa kaksi vuotta nuorempi, ei minulla ole aikaa paapoa lasta, joka jo motorisesti pystyy itse pukemaan, syömään ja käymään vessassa.

Vierailija
37/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 2 se oli pointti, että pukeeko hän vielä lähes kouluikäisen.

ap

Voi ei, sit en kyllä saa unta ens yönä, huh huh!

Pakko hakee taas jotain diapamia et pääsen tästä yli.

Vierailija
38/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, minä puen eskari-ikäisen TYTÖN. Ihan kamalaa, mitä hänestäkin isona tulee kun näin hemmotellaan :)

Vierailija
39/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan tasapainoinen, työteliäs aikuinen minusta on kasvanut.

Isästäni oli vain mukava hemmotella iltatähteään. Äiti ei oikein pitänyt tästä paapomisen muodosta, hänen mielestään olisin joutanut pukea itse vallan mainiosti,muta hän sitten passasi tekemällä juuri niitä ruokia joista minä pidin. Ihanat vanhemmat! :)

Vierailija
40/46 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin puin vielä 6-vuotiaan eskarilaisen, kun ei millään meinanu herätä ja muuten olisin myöhästynyt joka päivä! Pienempi paha pukea, kun ei viitisis herätä viideltäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän