Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Meidän Perhe-lehti, ymmärsinkö oikein, että Eve Hietamies

Vierailija
05.09.2012 |

pukee aamuisin 6v poikansa jotta pääsevät lähtemään päiväkotiin??!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen myös sitä, kuinka yhden perusterveen (siis ei erityistä hoitoa vaativan) aika ison lapsen äiti on koko ajan noin poikki. Menisin tsekkauttamaan kilpirauhasarvot, jos oikeasti noin väsyttää.

En ymmärrä, että pitää syöttää ruoka telkkarin edessä, koska väsyttää niin paljon. En ymmärrä, että pitää vetäytyä viettämään omaa aikaa kuulokkeet päässä, koska väsyttää niin paljon. Johan tuon ikäinen leikkii kavereiden kanssa ja pihalla niin paljon, että yhden lapsen äiti ehtii tehdä vaikka mitä.

Jokaista väsyttää joskus, mutta noin paljon ja jatkuvasti???

Vierailija
2/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kärsinyt niin kauan saatuaan muistaakseni 19 keskenmenoa ennen kuin sai esikoisensa joten pukekoot sen vielä armeijaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

on kärsinyt niin kauan saatuaan muistaakseni 19 keskenmenoa ennen kuin sai esikoisensa joten pukekoot sen vielä armeijaankin.

Vierailija
4/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeeko hän vielä lähes kouluikäisen.

ap

Vierailija
5/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 2 se oli pointti, että pukeeko hän vielä lähes kouluikäisen.

ap

Voi ei, sit en kyllä saa unta ens yönä, huh huh!

Vierailija
6/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen 25-vuotiaan mieheni, kun se aamulla on aina ihan jumissa ja laittaisi vaatteet väärinpäin päälle...

Vierailija
7/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti pojan kaverit ei kuule tästä mistään...

Mut hei, Eve tunnusti olevansa palsta mamma. Heh heh!

Vierailija
8/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitä että nieletkö sen vai et. Tuskin se kyse kuitenkaan on siitä ettei lapsi OSAISI pukea itse.

ap

Vierailija
9/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) Siinäpä ap:lle kauhistelua kerrakseen.

Vierailija
10/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan turha lätistä, että on ok pukea eskari-ikäinen lapsi valmiiksi aamuisin. Vaikka olisi kokenut 25 km tai olisi paise hanurissa ihan sama.Ja lyön pääni pantiksi, että tällä palstalla naulattaisiin suureen ääneen kuka tahansa muu mamma joka niin toimii paitsi nyt tämä kys rva, olette te huvittavia.

Ja ps, ainahan saa ihmetellä.

ap

Tai sitä että nieletkö sen vai et. Tuskin se kyse kuitenkaan on siitä ettei lapsi OSAISI pukea itse.

ap

Vierailija
11/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoinani on viidessä minuutissa lähtövalmis tai 90min komentelua, käskemistä, raivoamista ja epätoivoa.

Valitsen tuon 5min pukemisen. Ihan sama mitä mieltä te olette :) Lapsi osaa ihan hyvin pukea kunhan on herännyt, se vaan ei kovin nopeasti käy

Vierailija
12/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoinani on viidessä minuutissa lähtövalmis tai 90min komentelua, käskemistä, raivoamista ja epätoivoa.

Valitsen tuon 5min pukemisen. Ihan sama mitä mieltä te olette :) Lapsi osaa ihan hyvin pukea kunhan on herännyt, se vaan ei kovin nopeasti käy

Vierailija
13/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti pojan kaverit ei kuule tästä mistään...

Mut hei, Eve tunnusti olevansa palsta mamma. Heh heh!

nyt mä tiedän, kuka se hengästyneen innoissaan mehua vuotava "kirjailija" oli siinä ketjussa, jossa puolustettiin av:ta, kun joku mies-blogisti oli meitä vähän arvostellut.

Siellä joku kirjoittaja tunnustautui että on oikein KIRJAILIJA mutta oikein että RAKASTAA av:ta. SE oli just niin nynnerön ja tohkeisen oloinen täti-ihminen, että varmasti oli tuo Eve.

Vierailija
14/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkootkin keskenmenoja ennen tämän lapsen syntymää, mutta silti menee vähän tuo hyysääminen yli.. Millainenkohan poika on aikuisena? En haluaisi olla se morsian ja tuleva vaimo, joka mokomaa nysvöttiä joutuu palvelemaan kuin mamma aikoinaan.

Vierailija
15/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 2 se oli pointti, että pukeeko hän vielä lähes kouluikäisen.

ap

Voi ei, sit en kyllä saa unta ens yönä, huh huh!

Vierailija
16/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkootkin keskenmenoja ennen tämän lapsen syntymää, mutta silti menee vähän tuo hyysääminen yli.. Millainenkohan poika on aikuisena? En haluaisi olla se morsian ja tuleva vaimo, joka mokomaa nysvöttiä joutuu palvelemaan kuin mamma aikoinaan.

Vierailija
17/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauheeta, siis aivan kauheeta :)

Vierailija
18/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani oli ihana lastentarhanopettaja, joka armahti, kun kerroin, että en aina jaksa odottaa 3-vuotiastani pukemaan kenkiä vaan aika usein sujautan ne itse, niin päästään aamuisin lähtemään. Tämä lto totesi, että arkiaamuina on sallittua hiukan hemmotella väsynyttä lasta. Hän itse on pukenut 9-vuotiasta esikoistaan, kun tämä on aamu-uninen eikä millään jaksaisi toimia. Siinä saa samalla läheisyyttä, kun normaalisti se 9-vuotias ei äidin syliin tulisi.

Curling-vanhemmuutta on se, että ei anna lapsen edes yrittää itse eikä lapsi siis osaa itse pukea. Mutta se, että hellittelee isoa lasta ei varmasti ole keneltäkään pois.

Vierailija
19/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokaluokallakin. Lapsi vaan ojenteli raajojaan, kun puin.

Nyt vitosella pukee kaiken itse. (Antaisi kyllä pukea, jos haluaisin.)

Ymmärrän Eveä, sillä mun lapsi oli todella superhidas pukija. Eskarinopekin sen sanoi.

Vierailija
20/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te av-mammat surkuhupaisia! Normaalisti te ihmettelette suurinpiirtein sitä, että onko yksi persekarvanne vinossa vai tippuiko jonkun rinnasta maitopisara ihanalle tarjoustalo t-paidalle, mutta nyt tätä sitten ei ihmetelläkkään! :D Ohhooh.. Mitäs te kohta sitten ihmettelette? Sitä kun joku random läski osti lapsilleen jätskiä ja onhan vasta keskiviikko? Eiku, eks se karkkipäivä oo lauantaina.. Sitä sitten taas ihmetelläänkin ja arvostellaankin :) Miten ihmeessä te valkkaatte ne ihmeteltävät asiat. Taitaa olla ihan arpapeliä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän