Yves Rocher
Onks noi tuotteet nykyään ihan käyttökelpoisia?En oo 15 vuoteen tilannu sieltä mitään mut nyt tekis mieli koittaa noita rasvoja...vai onko ihan turhia?
Kommentit (4)
Mä välillä tilaan sieltä vartalovoiteita ja naamanpuhdistusaineita ja oon kyllä ollut ihan tyytyväinen. Hintansa väärtejä ovat.
Ja suihkusaippuoista kans tykkään, kun ovat niin hyvän tuoksuisia. :)
Ainoa mikä harmittaa, että ennen kylkiäiset olivat parempia. Niille saattoi olla jopa jotain käyttöäkin. Nyt on yleensä jotain ihme krääsää, mitä ei ees ilman viiti ottaa vastaan.
Tilaankin nykyään vaan silloin, kun on oikeasti tarve ja kylkiäiset on edes suurinpiirtein järkeviä. :)
ihan ok laatua, parempaa kuin markettien omat merkit ja muut halpikset. Mm. markettishampoolla en voi pestä hiuksiani, mutta ne kerrat kun olen unohtanut mökille mennessä ottaa shampoot mukaan, olen käyttänyt äidin YR-tuotteita (Hamamelis tai jotain sinne päin) ja ovat kyllä pelittäneet hyvin.
Käsivoidetta äitini tilaa minullekin ja se on oikeasti hyvä tuote, apteekkituotteetkin jäävät toiseksi.
se on todella hyvää ja silmämeikinpoistoaine (ruiskukka) myös. Muista en niin tiedä.