Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt akneen isotretoiinia? Saitko sivuvaikutuksia?

Vierailija
05.09.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kai siitä juurista ilman selviää. Iho kuivui kovasti, huulet niin rohtuneet että ilman bepanthen-tuubia ei voinut mennä minnekään. Ärsyttävin oire oli kuitenkin silmien kuivuminen. Hyvää oli että hiuspohja ei juuri rasvoittunut.

Kolmen kuurin jälkeen akne on ja pysyy, palaa aina. Hormonaalinen akne, ainoa minä auttaa on e-pillerit.

Vierailija
2/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi selkäkipua, joka loppui kuurin jälkeen.

Mullakin hormonaalinen akne ja kuurin jälkeen iho oli hyvässä kunnossa n 3kk. Nyt 10 kk jälkeen iho on taas huono. Plaah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidin hyvänä lääkkeenä. Aikuisiällä syöty kuuri, ei auta niin hyvin kuin teininä. itse ole syönyt yhden "täyden" kuurin ja kaksi buusteria (1-2kk) noin 7 vuoden aikana. Haittavaikutuksena mulle tuli huulien ja nenän kuivuminen, lisäksi shampoo piti vaihtaa psoriaksesta kärsivien tuotteeseen. Päänahkaan tuli aivan kuivia läikkiä ja huulet oli rikki. Lääkehän kuivattaa.. Ja totta oli, että hiuksia ei tarvinnut usein pestä, nyt pesen päivittäin, kuurin aikana 1-2kert./vko. Joka kerta iho on parantunut hyvin ja vaikutus kestänyt vuodesta kolmeen. Nyt oon ollut kaksi vuotta syömättä ja iho on hyvässä kunnossa. Pieni triglyseriinien nousu on normaalia, eikä kannata annosta pienentää. Mutta kyllä on elämänlaatu parantunut, kun iho on siisti! Suosittelen kokeilemaan

Vierailija
4/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohonneen aivopaineen, jonka seurauksena toisesta silmästä lähti näkö. Näköhermo oli sen verran pinteessä, ettei enää toipunut.

Vierailija
5/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin muistaakseni 7 kk. Nyt olen 27 ja akne on palannut vain hyvin lievänä. Kovat isot kipeät finnit on jääneet kokonaan pois, ihon yleisilme on siisti ja selässä ei ole ollut tuon kuurin jälkeen näppyjä. Vaikka mulla on muuten kuiva iho ei kuurin aikana kuivunu kuin huulet ja siitäkin selvisi bepanthenilla. Hiukset tosiaan pysyi puhtaina.

Vierailija
6/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuurin hormonaaliseen akneen kuukausi sitten. Sivuvaikutuksena lihaskipuja ja masennusta. Hiuspohjan kunto on parantunut. Iho on kuulaampi, mutta aknea on jäljellä vielä paljon.

Minulle ei käy e-pillerit, jotka olisivat tietty paras ratkaisu ongelmaan.

Onko joku oikeasti saanut pysyvän avun hormonaaliseen akneen Isotretoiinista?