Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitoapua tarjolla Tre!

05.09.2012 |

Moikka!

Lastenhoitoapua tarjoaa juuri 19- vuotta täyttävä nuori nainen Tampereelta.

Olen hoitanut lapsia jo useiden vuosien ajan ja myös MLL:n lastenhoitokurssi on tullut käytyä joitakin vuosia sitten. MLL:n kautta teen satunnaisesti lastenhoitokeikkaa. Olen hoitanut vuosien varrella monen perheen lapsia niin pienestä vauvasta (4kk) 12- vuotiaisiin asti, eniten kokemusta löytyy kuitenkin pienistä (0-3v) lapsista.

Viime vuoden kevään olin osa-aikatöissä perheessä lastenhoitajana.

Olen käynyt EA1 sekä hätäensiapukurssit.

Teen keikkaa kehitysvammaisten lasten & nuorten parissa, joten myös eriasteiset kehitysvammat ja apuvälineet ovat tulleet tutuiksi. Koen pärjääväni hyvin erilaisten, myös ns. haastavien lasten kanssa. Kokemusta löytyy myös lasten lääkehoidosta sekä esimerkiksi diabeteksesta ja epilepsiasta.

Maalaisjärki, huumorintaju ja luotettavuus ovat valttikorttejani!

Opiskelen lähihoitajaksi ammattikoulussa.

Pääsen liikkumaan hyvin Tampereen alueella busseilla sekä polkupyörällä, ja minulla on piakkoin myös ajokortti.

Huomioithan, että opiskelen päätoimisesti, joten ilta- sekä viikonloppu (myös yön yli)hommat sekä ainoastaan satunnaiset päivätyöt tulevat kyseeseen!

Otathan rohkeasti yhteyttä vaikka vain kyselläksesi. Palkka-asiat ovat sovittavissa joustavasti perheen toiveitten mukaan. Tykkään kovasti olla lasten kanssa, joten en todellakaan juokse rahan perässä.

onneli1@wippies.fi

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla