Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu Saagim arvostelee vaikka

Vierailija
05.09.2012 |

On itse vanha,rypistynyt 50 v harppu. Värjää harmaita hiuksiaan ja sillä on riippurinnat. Ja se mummo vaan tunkee joka lehteen vaikka väkisin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse vanha,rypistynyt 50 v harppu. Värjää harmaita hiuksiaan ja sillä on riippurinnat. Ja se mummo vaan tunkee joka lehteen vaikka väkisin...

Vierailija
2/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia. Mua ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistuttaa tuon anun ja sen toisen, kirjailijan, suu. Miten voi olla noin rivon nakoiset huulet? Ei ole nahtavasti kirurgisesti aikaansaatu, mutta olisi aiheellista siistia hiukan.

Vierailija
4/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus kommentoida ja arvostella?

Saako elokuvaa arvistella vaikka ei ole itse elokuvantekijä?

Saako musiikkia arvostella vaikka ei ole itse muusikko?

Vierailija
6/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva viisikymppinen näyttä tuolta, paitsi Hollywoodissa. :) Ap on selvästi kade!

32-vuotias hottis ;)

Vierailija
7/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pääsee lehtien sivuille laukomaan aivopierujaan.. Rupeaa jo ärsyttämään Iltalehden verkkosivujenkin lukeminen, kun melkein viikoittain joku Saagimin möläytys on päässyt otsikoihin.

Mitä jos kukaan ei noteeraisi tätä harakkaa? Älyäisiköhän pitää päänsä kiinni?

Vierailija
8/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai paisuisi kortisonihoidoista kolminkertaiseksi ja rumenisi. Tai onnettomuuden seurauksena menttäisi kasvonsa tms. Miten voi olla noin pinnallinen?

Vierailija
9/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään, mutta kun on niin tyhmäkin vielä. Ei tajua pitää suutansa kiinni ja on sellainen tyrkkyjulkkis, että ilman provosoivia kommentteja ei varmaan kukaan häntä edes muistaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä