Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johan on vaikeeta! (Thaimaasta)

Vierailija
05.09.2012 |

Pitäisi valita kohde ja hotelli.

Pää on ihan sekaisin kun on monta kivaa paikkaa.

Viimeksi teimme matkaa lentäen, bussilla ja lautalla, nyt vähän helpommin.

Emme myöskään halua hotelliin jossa on yli 150 huonetta (mieluiten 100 paikkeilla).

Onko ideoita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phuket on varma lapsiperhepaikka. suorat lennot ja lyhyt bussimatka. Ei ole pakko mennä Katalle tai Karonille vaikka nekin kivoja paikkoja. (Patong beachia en suosittele, siellä on kiva käydä päivällä shoppailemassa ja syömässä mutta iltaelämä ei sovi lapsille) Itse jos vielä phukettiin lähtisin majoittuisin varmaan Nai Harn beachille. Lavataksit ja Tuktukit kuskaisivat sitten ihmisten ilmoille. Olimme myös Pattayalla viime talvena. Kiva paikka kun taaskaan ei majoitu ihan keskustaan. itse vuokrasimme huvilan Jomtien beachiltä ja nähtävää ja koettavaa oli enemmän kun kahdessa viikossa ehti. Eläintahrat, Ripleys museo ja vahakabinetti, pattaya park vesipuisto, akvaario.. näin muutamia mainitakseni. Pattayalla ei kunnon rantoja ole mutta lähellä Koh Larnin saari mihin pääsee lautalla ja löytyy ihanat rannat tai sitten ajaa Sattahippiin rannalle. Muualla en ole Thaimaassa käynyt mutta näitä molempia voin suositella. tosin Phuket paljon kalliimpi paikka.

Vierailija
2/2 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras missä olen ollut. Löytynee nykyään Tjäreborgin valikoimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla