Paras tapa erottaa lapset ja isä?
Kommentit (10)
Paras tapa erottaa lapset ja isä?
Mä niin toivon että tän palstan isälukijat antavat mielipiteensä kanssa sulle loppuelämäksi ajateltavaa. Anna ne lapset vain isällensä ihan samantien, jos meinasit pitää ne vain pelinappuloina.
Isä on yleensä se isompi ja karvaisempi.
Isä: n 170-200 cm ja 70-120 kg
Lapsi: 50-150 cm ja 5-40 kg
...Kun lakialoitteet etenvät jotka tekevät rikokseksi erottaa lapsen toisesta vanhemmasta esim erotilanteessa ja sen jälkeen. Samoinkuin estää lasta tapaamasta toista vanhempaa. Maksimituomio taisi olla 6kk vankeutta.
...Kun lakialoitteet etenvät jotka tekevät rikokseksi erottaa lapsen toisesta vanhemmasta esim erotilanteessa ja sen jälkeen. Samoinkuin estää lasta tapaamasta toista vanhempaa. Maksimituomio taisi olla 6kk vankeutta.
erotilanteissa lapsille Guardian ad Litem kuten jenkeissä. Ei pääsis nämä eromutsit säätään siinä välissä. Ja siellä pahan puhuminen toisesta vanhemmasta on myös kielletty. Tästä suomalaiset saisivat ottaa mallia.
Toi paskan puhuminen toisesta taisi sisältyä tuohon erottamispykälään. Aamu-tv:ssä tuosta juttelivat eilen tai tänään.
Aina kun mentiin ex-isäpuolen kanssa siskoa katsomaan pääkaupunkiin (lennot sinne ja sieltä 4-5 tuntia autolla asuinpaikkaan) ja äidin piti tuoda sisko sinne sopimuksen mukaan, niin eipä tullut. Aina jokin ohops, auto hajosi, ei päästäkään yms valheita.
Sisko vietiin niin pienenä, että unohti meidät :(. Me ei häntä. On nyt mun facebook kaveri ja aiotaan tavata livenä. Hänellä on kyllä ollut vaikeuksia uskoa, että olimme läheisiä muinoin ja äiti on syöttänyt kamalaa paskaa musta ja ex-isäpuolesta.
Onneksi mulla on ollut hitsin paljon kuvia lähettää, joissa nimenomaan minä ja siskopuolen isä viedään häntä kaikkialla: Lintsillä, puistoissa, tarhan joulujuhlaesityksessä jne jne. Alkaa uskomaan, että tosiaan välitämme hänestä.
Isä on yleensä se isompi ja karvaisempi.
Isä: n 170-200 cm ja 70-120 kg
Lapsi: 50-150 cm ja 5-40 kg
Kiitos päivän piristyksestä. Totta joka sana ;P
Valehtelet että ehkäisy ok ja sit pidät lapsen ku natsaa. Yleensä ei halua tavata lasta edes sitä ensimmäistä kertaa!
Vielä kun "valmennat" vähän lasta kysymyksiin, niin johan alkaa paskiaisen puntti tutista. Vähän värität vielä poliisille, niin saa isukki jo tutkintavankeudessa turpaansa.
Muuta vaikka veneen alle