Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~SYYSKUISET MARRASKUUN VIIMEISEEN VIIKKOON~~

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsy vehkeet palautin sairaalaan, minun luovutusurani päättyi ja aloin antavmaan korviketta r.maidon lisäksi. Luovutin 2 kk.n aikana 13l maitoa. vauva syö 2h:n välein yötä päivää 150-200ml! Syötöt + röyhytys on pitkäkestoinen operaatio.

Meillekin tuli tuo rokotuskirje, mutta emme osallistu, syynä tytön leikkaukset, nniitä ennen ei rokotuksia saa ottaa 2vkloon eikä 2 vkoa leikkauksen jälkeen joten se sumpliminen ois hankalaa.

Mä en tiedä mitä pitäisi tehdä kun tuo tyttö herää jatkuvasti vaan yölläkin 2-3h:n välein ja syö aina tosiaan liki 200ml! Syöttö kestää aina tunnin kun halkion takia syö hitaasti ja pitää usein röyhyyttää niin mä en saa yhtään nukuttua.. 1h takana viime yöltä :(

Koko rytmi hakusessa oikeastaan :(

Niin, meillä vasta 4.12. ristiäiset, nimeksi tulee Minja Ninna Anniina. :)

Mutta nyt syömään..

T:Neiti21+Minja 2kk+ ja Nea 1v8kk

Vierailija
22/22 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä isättömän viikon toinen päivä käynnissä ja jo nyt tuntuu, että pää hajoaa ikävästä! Pakko vaan jaksaa! Onneksi enää ensi viikko ja sitten miehellä on kuukausi lomaa!!! Hyvä, että vanhempani kuitenkin asuvat lähellä. Äitini oli juuri hetki sitten neidin vahtina, että kävin ruokakaupassa ja isäni kävi kolaamassa ison pihamme... On nuo vanhemmat kyllä korvaamaton apu, kun mies on kaukana... ja tietysti muutenkin!

Meillä ei kylkeä kesken unien käännellä, sillä neiti vispaa päätään koko ajan. Ongelma on kuitenkin se, että hän yleensä päätyy pitämään päätään aina toiselle puolelle käännettynä. Vaunuissa kuitenkin laitan hänet aina sitten sille toiselle kyljelle, ettei niska jäykisty ja että kallo muodostuisi kauniiksi. Koskaan hän ei kyllä nuku katse kattoa kohti. Lelukaaren alla sitten kyllä oleskelee takaraivo lattiassa. Ja lattialla laitan hänelle mielenkiintoisen kuvakirjan auki sille puolelle, jolle harvemmin kääntäisi päätään. Sitten pysyy pää kyllä " oikealla puolella" ja neidin katse kirjassa.

Meillä viihdytään sitterissä ja lattialla ihan helposti tuntikin. Saatan silittää pyykit ja vauva katselee sitterissä, kun puuhastelen ja jutustelemme siinä samalla. Käyn suihkussakin niin, että neiti on kodinhoitohuoneessa killittelemässä sitterissään :) Pakko, kun ilman miestä täällä olen ja jos vaikka lenkiltä tulemme... En voi hikisenä aloittaa imetyspuuhia. Neiti ei oikeastaan viihdy sylissä. Tulee kuume jne. Syli on hyvä paikka vain silloin, kun väsyttää, masuun sattuu tai kun olemme oudossa paikassa. Kotona hän on yleensä aina lattialla lelujensa keskellä :)

En ole lenkkeillyt nyt kolmeen päivään ja heti tuntuu olo niin läskiltä. Yäk! Pakko huomenna ryhdistäytyä. Olen minä sitten vatsoja ja pakaroita olkkarin matolla jumppaillut ja painonkin sain jo putoamaan sen maagisen rajan alle eli alle 60 kilon. Vielä on kuitenkin matkaa sinne 54 kiloon, mistä kaikki alkoi... Mutta pikkuhiljaa :)

Eilen muuten kelpasi tuttipullo, ihan tavallinen. Lämmitin maidon kattilassa enkä mikrossa ja se auttoi! Ihme juttu! Tulikon maidosta jotenkin pehmoisemman lämpöistä tai jotain? Tiedä sitä! Tämäkin vinkki tuli tältä palstalta, joten olette te kaikki kyllä korvaamattomia!

Nyt telkun ääreen, neiti nukkuu vielä hetken päikkäreitä!

Laurukka ja pikku-E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla