Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei :) Muistatkohan vielä minua?

Vierailija
04.09.2012 |

Olen kertonut, miten palasin poikaystäväni kanssa yhteen pienen eron jälkeen. Olen ihan vähän aikaa sitten kihlautunut ja asumme nykyään virallisesti yhdessä osoitteessa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja uutisia!

Vierailija
2/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistan myös sen, että lupasit pysyä poissa. Tän kauempaa et pystynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisia. Olen lueskellut muutaman kerran juttuja täältä. En palaa menneeseen enkä tilitä kaikkein henkilökohtaisimpia juttuja. Leijailen yhä onneni kultaisella pilvellä ja sitä en malta olla kertomatta kaikille :) Elämä yllätti parhaalla tavalla.

ap

Vierailija
4/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet huomionhakuinen!!!!!!!

Vierailija
5/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi kaikki reagoivat noin kielteisesti?

Vierailija
6/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muru on päättänyt että hänen aiemmista avautumisista ei saa puhua.

Vierailija
7/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä on jatko-osa noin tusinalle Micke-ketjulle, joita täällä on pyörinyt keväästä lähtien. Siksi.

Vierailija
8/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole jatkoa yhtään millekään, paitsi ihanalle elämälleni. Huomionkipeä? Jo vain, sen tunnustan. Minua on nyt tosi vaikea loukata; niin onnellinen olen. Saisivatpa kaikki olla.

ap

Koska tämä on jatko-osa noin tusinalle Micke-ketjulle, joita täällä on pyörinyt keväästä lähtien. Siksi.

Vierailija
9/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeilijöistä ei pidä välittää, kateellisia ovat.

Vierailija
10/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tajuttu erota tylsästä poikaystävästä, hakea jännitystä muualta, huomata 26vuotiaana että löytyykin ilkeitä ihmisiä eivätkä kaikki toivo murulle pelkkää hyvää, ryömitty takaisin tylsän poikkiksen luo ja sit menny kihloihin.

Niin, eikä oo tajunnu että puolen vuoden ajan käy ilmoittamassa elämänsä joka käänteestä av:lla, ja pakko tehdä kaikille selväksi kuka puhuu.

Vierailija
11/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tajuttu erota tylsästä poikaystävästä, hakea jännitystä muualta, huomata 26vuotiaana että löytyykin ilkeitä ihmisiä eivätkä kaikki toivo murulle pelkkää hyvää, ryömitty takaisin tylsän poikkiksen luo ja sit menny kihloihin.

Niin, eikä oo tajunnu että puolen vuoden ajan käy ilmoittamassa elämänsä joka käänteestä av:lla, ja pakko tehdä kaikille selväksi kuka puhuu.

Vierailija
12/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tajuttu erota tylsästä poikaystävästä, hakea jännitystä muualta, huomata 26vuotiaana että löytyykin ilkeitä ihmisiä eivätkä kaikki toivo murulle pelkkää hyvää, ryömitty takaisin tylsän poikkiksen luo ja sit menny kihloihin. Niin, eikä oo tajunnu että puolen vuoden ajan käy ilmoittamassa elämänsä joka käänteestä av:lla, ja pakko tehdä kaikille selväksi kuka puhuu.

lyön vetoa että olet käynyt täällä yli puoli vuotta. Oletko sinä niitä ilkeitä joista itsekin kirjoitat?

Vierailija
13/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet koko ajan täällä muistuttamassa itsestäsi?

Vierailija
14/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitä kukaan tuntemattomalle ihmiselle kateellinen olisi. En mä ainakaan ole, eikä mussakaan ole mitään kadehtimista. Ihan tavallinen olen. Paitsi että olen ihan hirmu onnellinen! Muistatteko itse, miltä tuntui tässä elämänvaiheessa? Millainen hetki oli, kun mies kosi teitä? Millaisia olivat päivät ja viikot sen jälkeen? Tai millaista oli alkaa suunnitella häitä jne.

ap

Vierailija
15/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa asutte?

Vierailija
16/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitä kukaan tuntemattomalle ihmiselle kateellinen olisi. En mä ainakaan ole, eikä mussakaan ole mitään kadehtimista. Ihan tavallinen olen. Paitsi että olen ihan hirmu onnellinen! Muistatteko itse, miltä tuntui tässä elämänvaiheessa? Millainen hetki oli, kun mies kosi teitä? Millaisia olivat päivät ja viikot sen jälkeen? Tai millaista oli alkaa suunnitella häitä jne.

ap

kuulostaa todella teennäiseltä ja keinotekoiselta, teidän tausta huomioonottaen.

Mutta kiva jos olet onnellinen. Vaikka et ehkä parisuhteesta, vaan niistä tulevista hääjuhlista...

Vierailija
17/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa kaupungissa asustellaan.

ap

Vierailija
18/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki, kuka tahansa, negatiivisinkin ihminen saisi olla niin onnellinen kuin minä nyt. Sinäkin. Onneen ei tarvita juhlia, mutta onneaan on lupa juhlia.

ap

kuulostaa todella teennäiseltä ja keinotekoiselta, teidän tausta huomioonottaen.

Mutta kiva jos olet onnellinen. Vaikka et ehkä parisuhteesta, vaan niistä tulevista hääjuhlista...

Vierailija
19/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa asutte?

Vierailija
20/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tapasti hehkutta muistuttaa mua Tyrasta :) silläkin oli tai on muru :D