Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen ärsyttävä käytös

Vierailija
04.09.2012 |

Siis mieheni osaa olla todella ärsyttävä ja viime aikoina vähän liiankin paljon. Eilen mieheni tuli ihan normaalisti kotiin suomen kielen kurssilta (on siis ulkomaalainen) ja juuri siihen samoihin aikoihin tuli käymään myös äitini, tätini ja mummoni joita näemme vähän harvemmin. No, istuimme hetken ja mieheni kaveri soitti ja pyysi miestäni tulemaan hänen luokseen. Ja tämä kaveri on myös ulkomaalainen ja mies. Olin laittamassa kahvia kun mieheni tuli ja sanoi menevänsä ulos. kysyin kenen luo menet hän sanoi vaan että kaverin luo. Sanoin että kyllä kai sillä joku nimi on. Hän ei vastannut. (kuulin kyllä että kaveri joka hänelle soitti oli mies. ) no sanoin että odota edes että sukulaiseni lähtevät ensin pois. no mies ei voinut odottaa ja lähti.

Kun sukulaisenikin sitten lähtivät, aloin laittaa ruokaa ja kun se oli melkein valmista, laitoin miehelle vieste että tuletko syömään. hän vastasi että tulen pian. no, meni noin 2 h kun mieheni palasi tyytyväisen näköisenä sekä maha täynnä. hän ei sanonut mitään vaan meni suoraa koneelle. Tässä ei olisi ollut mitään ihmeellistä jos hän oli syönyt muualla, mutta tämä sama on tapahtunut viimeisen yhden viikon noin 3-4 krt. Hän tietää että teen ruokaa mutta hän ei arvosta sitä yhtään. Viime viikonloppuna hän lähti kuskiksi kaverilleen joka halusi mennä baariin. sinä iltana vähän myöhemmin laitoin viestiä miehelleni missä on ja hän sanoi että yhdessä kaupungissa mikä on melko lähellä. no hän tuli yöllä noin klo 3 ja meni koneelle hetkeksi. seuraavana päivänä katsoin sivuhistorian ja hän oli katsonut fb:ssä yhden baarin sivuja jotka ovatkin omalla paikkakunnallamme ja myös naisten profiileja jotka ovat töissä tässä kyseisessä baarissa. Kun mieheni heräsi, kysyin mites yö meni. ja vähän myöhemmin kysyin että mihinkäs baariin menitte ja oliko porukkaa. no mieheni vastasi että ei muka tiennyt baarin nimeä ja porukkaa ei ollut yhtään. vaikka oli ollut lauantai ilta.

Eilen illalla kin olin laittamassa lastamme nukkumaan ja mieheni ooi koneella, makuuhuoneen ovi oli sen verran raollaan että näin koneen ruudun. no mieheni selasi facebookia ja ihmisten profiileja. Mutta tyhjensi sivuhistorian.jota hän ei koskaan tyhjennä jos ei ole ns. salattavaa.

Tiedämme molemmat toistemme salasanat ja molemmat saavat katsoa toisen puhelinta ym..

En vain tiedä mitä mun pitäisi ajatella. hän nimittäin on kavereiden kanssa päivittäin n. 2-3h. mutta mistäs sen tietää meneekö hän muuallekin.

Muutaman kerran kun hän on ollut ulkona ja olen lähettänyt hälle viestiä että ostaa ruokaa sekä lapselle jotain sosepurkkeja tai puuroa, niin hän on kyllä ostanut ne ruuat mutta ei niitä lapsen asioita. joten olisiko hän mennyt kauppaan jonkun kanssa ettei hän pystyisi ostamaan niitä. koska lähetän aina viestissä hänelle listan kaikista ostettavista asioista

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaadi mieheltäsi liikoja. Monen maan kulttuurissa miehellä on oikeus ja tapa luuhata kavereidensa kanssa ja omilla asioillaan just miten tykkää eikä sitä tarvi naiselle selitellä.

Ei tuossa välttämättä tosiaan mitään pettämisjuttua ole, mutta jos sinua ottaa noin aivoon tuo meno niin huono tulevaisuus teillä voi jatkossa olla, meinaan kovin helposti tuollaiseen elämään tottunut ulkomaalainen mies ei tapojaan muuta. Itse olen siihen päättänyt sopeutua, että mies luuhaa kavereillaan aika paljon.

t. kosovon albaanin vaimo

Vierailija
2/3 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös Kosovon albaani. Hän ei halua lähteä yksin minnekään vaan haluaa aina mut mukaan. Jos joskus kaverit pyytää kahville kysyy luvan tai ei mene. Onko miehesi nuori?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 24v. meillä on kaksi lastakin, 3v ja toinen 8kk. ei tee lasten eikä mun kanssa mitään. kaikki menee meidän edelle. Mutta mieheni kyllä osaa kommentoida ja arvostella joka asiaa. Joskus harvoina päivinä hän on ihan hyvällä päällä mutta suurimman osan ajasta hän suuttuu jos häntä häiritsee. hän ei kuule mitään kun hänelle sanoo jotain. Hän ei tykkää yhtään joa lapset itkevät tai pitävät muuten vain ääntä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi