Muita, joita ärsyttää, kun syksyn vaatteet ovat aina "syksyn murretuissa väreissä"?
Okraa, sinapinkeltaista, ruosteenpunaista. Ihanat syksyn värit. Lässyn lässyn.
Kommentit (7)
Ostan vaatteita pitkin vuotta, joten monen värisiä vaatteita löytyy vaatekaapista. Ostan vaatteita lähinnä silloin kuin löydän jonkun kivan jonka haluan. Ei silloin ole väliä minkälaista muu tarjonta on.
Tämän(kin) syksyn värit: musta, harmaa, beige. Plääh.
Olen aivan eri värityyppiä eikä noi värit sovi mulle ollenkaan. Siksi on TOSI ärsyttävää, että mulle sopivan värisiä talvivaatteita on tosi huonosti. Enkä muutenkaan tykkää sinapinkeltaisesta edes sisustuksessa. Yöks! ja oks!
Kauppoihin kun menee katsomaan, niin siellä on vuodenajasta riippumatta samat värit: musta, valkoinen, harmaa ja violetti. 4 x yök. Olisikin välillä vaikka okraa.
Tummaa violettia, petroolinsinistä ja sinapinkeltaista. Niin ja sitä mustaa. Murrettuja värejä sinänsä en inhoa, kauniita vihreitä, ruskeita, harmaalla taitettuja pastellivärejä on vaan tosi vaikea löytää.
Olen aivan eri värityyppiä eikä noi värit sovi mulle ollenkaan. Siksi on TOSI ärsyttävää, että mulle sopivan värisiä talvivaatteita on tosi huonosti. Enkä muutenkaan tykkää sinapinkeltaisesta edes sisustuksessa. Yöks! ja oks!
Kuinka monelle suomalaiselle ylipäänsä sopivat?
O.O