Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joita ärsyttää, kun syksyn vaatteet ovat aina "syksyn murretuissa väreissä"?

Vierailija
04.09.2012 |

Okraa, sinapinkeltaista, ruosteenpunaista. Ihanat syksyn värit. Lässyn lässyn.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.O

Vierailija
2/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteita pitkin vuotta, joten monen värisiä vaatteita löytyy vaatekaapista. Ostan vaatteita lähinnä silloin kuin löydän jonkun kivan jonka haluan. Ei silloin ole väliä minkälaista muu tarjonta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän(kin) syksyn värit: musta, harmaa, beige. Plääh.

Vierailija
4/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan eri värityyppiä eikä noi värit sovi mulle ollenkaan. Siksi on TOSI ärsyttävää, että mulle sopivan värisiä talvivaatteita on tosi huonosti. Enkä muutenkaan tykkää sinapinkeltaisesta edes sisustuksessa. Yöks! ja oks!

Vierailija
5/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppoihin kun menee katsomaan, niin siellä on vuodenajasta riippumatta samat värit: musta, valkoinen, harmaa ja violetti. 4 x yök. Olisikin välillä vaikka okraa.

Vierailija
6/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa violettia, petroolinsinistä ja sinapinkeltaista. Niin ja sitä mustaa. Murrettuja värejä sinänsä en inhoa, kauniita vihreitä, ruskeita, harmaalla taitettuja pastellivärejä on vaan tosi vaikea löytää.

Vierailija
7/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan eri värityyppiä eikä noi värit sovi mulle ollenkaan. Siksi on TOSI ärsyttävää, että mulle sopivan värisiä talvivaatteita on tosi huonosti. Enkä muutenkaan tykkää sinapinkeltaisesta edes sisustuksessa. Yöks! ja oks!

Kuinka monelle suomalaiselle ylipäänsä sopivat?