Sinä ruma/keskinkertaisen näköinen äiti, sanooko lapsesi sua maailman kauneimmaksi?
Minun lapseni sanoo minua. Pakko kysyä juuri keskinkertaisen/rumannäköisiltä sanotaanko näin riippumatta ulkonäöstä. Enhän voi tietää, koska olen oikeasti kaunis. Toisaalta itse pidin äitiäni maailman kauneimpana (siis todella kauniina), kun olin pieni... Ja kyllä se äiti on enemmän "keskinkertaiseen" mennyt.
Kommentit (9)
Ei usein mutta ohimennen. Esim.näytti isälleen Lola Odusogan mainosta ja totesi, että tuossa on äiti. Sitten sen jälkeen bongasi vielä Lolan lehdestä ja totesi, että äiti.
Ja olen siis lyhyt, lihava ja ruma. Ei edes muodikasta rusketusta vaan aika punakka iho.
Lapseni osoittaa kirjoista prinsessat ja muut kauniit tytöt ja sanoo, että äiti! :D Kaikki prinssit on sitten tietysti isejä!
Ihan keskivertoja ollaan.
kaunis nainen, mutta silti äiti on kauniimpi ;)
ap
lapsi sanoo minua usein kauniiksi. Eräänä iltana olin lähdössä juhliin, olin pukenut hienon mekon päälleni ja meikannut. Tyttö katseli minua lumoutuneena ja hoki jatkuvasti, että "Oo, äiti sinä olet niin kaunis!" Pakko tunnustaa, että nostatti hieman itsetuntoa pienen ihmisen kehut :)
kaunis nainen, mutta silti äiti on kauniimpi ;)
ap
Noin sanoi kuulemma jo itse Shakespeare... :)
mun pojat ovat sitä mieltä, että olen maailman kaunein. Oikeasti en ole ulkonäöllä pilattu, ja kun omena ei ole kauas puusta pudonnut, niin kyllä pojille selviää murrosiässä aikas monta seikkaa siitä, miltä meidän perhe oikeasti näyttää. :-/
Mut sitä odotellessa on ihanaa, kun lapset suorastaan jumaloivat.
Äidit ovat lapsille maailman kauneimpia, oli sitten minkänäköinen sotanorsu tahansa. Sinänsä hellyyttävää.
ole sanonut ikinä. Emmää nyt niin rumakaan ole!
Kuvaili vielä koulussa opettajallekin, kun koetti näyttää minua joukosta, että äiti on se kaikista kaunein. Oli siinä opettajalla varmaan naurussa pitelemistä, kun näki hämäläisen pallinaamani... Ihana poika. Mutta kyllä se jossakin vaiheeessa tajuaa :-D