Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vuosiloma ma-to ja pe osittainen hoitovapaa, onnistuuko?

Vierailija
04.09.2012 |

olen osittaisella hoitovapaalla, siten että olen perjantaisin pois töistä.

jos pidän vuosilomaa maanantaista torstaihin asti, voinko olla perjantain osittaisella hoitovapalla? vai otetaanko tuo perjantaikin vuosilomapäiväksi?

Olle

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ma-to olet vuosilomalla 8 h/vrk (tai mikä se työpäiväsi mitta nyt onkaan), jolloin voit olla hoitovapaalla perjantain.

Vierailija
2/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittainen hoitovapaa kerryttää vuosilomaa samoin kuin kokoaikainen työ, mutta lomapäiviä otettaessa pitää lomia jaksottaa myös "vapaapäiville".

Kysy esimieheltäsi ja/tai henkilöstöasioiden hoitajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla 1 lauantai - se 6 "lomapäivä". Jos ajattelit tuolla kiertää tuon la säännön - ei onnistu. Palkkatoimisto huomaa sen ja vähentää joka tapauksessa joka 6. pvän.

Vierailija
4/8 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, no lauantai ei vie lomapäivää, kun olen kunta-alalla.

Mut kysymys tuosta, meneekö mulla yksi perjantai jokaista neljää (4) ma-to välille ajoittuvaa lomapäivää kohden.

Veikkaan et menee.

ap

Vierailija
5/8 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

> lomia jaksottaa myös "vapaapäiville".

ok.

menisiköhän se niin, että jokaista neljää maanantain ja torstain välille ajoittuvaa vuosilomapäivää kohden multa otettaisiin yksi perjantai vuosilomapäiväksi...

mietiskellen,

ap

Vierailija
6/8 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntatyönantajalla, jossa noita muinaisjäännelauantaita ei ole laskettu lomapäiviksi ainakaan yli kymmeneen vuoteen

Vierailija
7/8 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pe olis osittainen hoitovapaa, se on lomapäivä. Mutta kyselehän palkkaosastolta, miten se teillä menee.

Vierailija
8/8 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on sellainen sopimus, että lauantaikin vie yhden lomapäivän, niin silloin se menee niin, että jokaista viittä lomapäivää kohden lasketaan sitten se kuudes eli lauantai myös ja vähennetään lomapäivistä. Voit siis pitää perjantaina hoitovapaata, mutta kun olet ollut viisi päivää lomalla, vaikka siis viides olisi myöhemmin, vähennetään se kuudes sieltä samaan syssyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän