Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisikö kukaan minulle?

28.11.2005 |

Eli villasukkia kyselen... Itsellä sitä taitoa ei ole tehdä eikä suvussakaan ole enään.

Miehelle pitäisi saada ja pojalle... Jos joku haluaisi myydä ylimääräisiä tai tehdä niin olisin erittäin onnellinen.

Odottelen vastauksia niin jos sitten sovitaan määrästä ja hinnoista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jansa ei ollut laittanut mailia joten josko sinä jaksaisit tehdä sukkia? Maili osoite onkin eka sivulla...

Vierailija
2/11 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saat itsellekin ja lapsellesi jos tarvetta. Väri ja teko vaihtoehtojakin löytyy. Kiinnostako? Löyty myös muita villatuotteida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on nyt joka viikonloppu ja villasukkia yleensä tarjolla hurjan paljon ja hinnat ei päätä huimaa.

Perjantaina alkaa vielä Naisten Joulumessut, siellä on tarjontaa ihan mielettömästi aina, suosittelen.

Vierailija
4/11 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan mailia tulemaan... Pussy_Cat76@hotmail.com

Vierailija
5/11 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä imatralla ei oikein löydy tekijöitä ja joulu markkinatkin meni jo.

Tietäisikö joku mistä saisi myös jussi-paitoja?

Vierailija
6/11 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ilmotus kirpputori-palstalle

Vierailija
7/11 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yrittäny niiden kautta metsästää jos jonkinlaista asiaa, enkä ole saanu yhden yhtä vastausta. Tai sitten todella olen etsinyt jotain niin harvinaista tuotetta, ettei kellään ole ollut myydä :) (toppahaalareita ym. lastentarviketta).

Vierailija
8/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitko minulle mailia?!

Vierailija
9/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kurjenmiekka.co.nr/

Itse olen ostanut tytölleni Stockalta Kivatin villasukkia (saa varmaan toki muualtakin) sekä Ruskovillaa, ja Ruskovillallahan on myös verkkokauppa.

Vierailija
10/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Käypä Valtionhotellin vastapäätä olevassa SorMilla-nimisessä liikkeessä, siellä on monenlaisia käsitöitä myynnissä, sukkiakin kuulemma löytyy. Ja jos Ruskovillaa kaipaat, niin sitä jälleenmyy Pienen Vuoksi, luulisi että ainakin tilaavat jos heillä ei haluamaasi ole hyllyssä.

Jos et noista löydä etsimääsi niin minäkin voin kyllä ihan mielelläni puikkoihin tarttua - oma väki on isomummien puolesta sen verran hyvin sukatettu ettei oikein ole kenelle neuloa. Ei asuta kovin kaukana Imatrasta, vältyt postikuluiltakin. :)