Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jättää nainen?

Vierailija
04.09.2012 |

Sanna Mämmi tilittää vanhoista suhteistaan

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012090416037262_vi.shtml

Yleensähän aikuisiällä (30+) se on nainen, joka jättää miehen joskin mies on saattanut "viilentyä" josta nainen tekee johtopäätökset. Olen kyllä kuullut sellaisestakin, että mies sanoo että se on loppu nyt, mutta nainen ei kerta kaikkiaan suostu uskomaan tai ottamaan asiaa todesta ja eron seurauksena kriisiytyy. Miten siis nainen jätetään, jotta ei tule 5v kriisiä kuten Sanna Mämmillä?

Sanna näyttää takertuvan ikäkysymykseen eikä siihen, olisiko miehen uudella siipalla ollut muita ominaisuuksia vaikkapa persoonallisuudessa, joka olisi vedonnut mieheen. Siksi tuollainen "vaihtui nuorempaan" tuntuu aika karkealta kommentilta, jossa ei välttämättä huomata ollenkaan mistä kenkä oikeasti puristi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä en ymmärrä. Kirpaseehan se, mutta ei saa jäädä tuleen makaamaan. Mulla ainakin oli alle 30-vuotiaana useita suhteita, enkä mä mököttänyt viittä vuotta kun ne meni ja joskus joku mua jopa petti.

Vierailija
2/4 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naista ei noin vaan jätetä, ainakaan siinä tapauksessa jos naisen mielestä suhde toimii! Toi ikäkysymys on hyvä pointti, ihan kuin se ikä olisi joku itseisarvo. Ehkäpä nuorempi = iloisempi, aktiivisempi, joustavampi?

Olen nainen ja mut on jätetty, mutta mitään vuosikausien kriisiä en ole saanut siitä. Ehkä eniten kirpaisi tosiaan se jätetyksi tuleminen, ei niinkään se, että suhde päättyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta elämään kuuluu että voi joutua kierrätykseen. Deal with it.

t. mies

Vierailija
4/4 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka loppujen lopuksei sen pitäisi parantaa molempien elämänlaatua. Ei ehkä rahallisesti mutta henkisesti kyllä. Jos asettaa rahallisen hyvinvoinnin henkisen hyvinvoinnin edelle niin se on sitten eri kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi