Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Jouluisten maanantai**

28.11.2005 |

Alotetaans pinoa..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blue_:lle ja Quarralle!!!! Toivottvasti nyt molemmat saisitte vauvelit sykkyyn mahdollisimman pian!!! bd peukutukset teille;)

Itekkin meen huomenna ekaa kertaa taysin kontrolliin ja vähän jänskättää et mitä ne siel tekee, toivottavasti nyt viel kotiin pääsisin!

Rölli-peikko ja tylpykät 35+2

Vierailija
22/25 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quarralle ja Bluelle oikein paljon lykkyä huomiseen! Toivotaan, että nyt saatais vauvauutisia. Voimia!

Olisi kiva kuulla, miten Äitiliinin sektio meni. No, malttia. :)

Tänne ei taaskaan mitään uutta. Viime yönä, kun yritin alkaa nukkua, masubeibe alkoi jamittaa kuin viimeistä päivää. Hellyyttävää. :)) No, iski päätään taas niin alas, että vihloi tosi kipeesti. Joitain nipistyksiä ja tuikkeita tuolla kohdun seudulla tuntui. Tuli hetkeksi toiveikas olo, mutta plaah.. Niinpä vaan loppui nekin sitten. :)

Kuulin, että äitinikin on syntynyt viikon myöhässä (ja myös minä siis), joten asennoidutaanhan siihen itsepäisyyspäivään sitten. :D

Jaksuja kaikille mahakkaille!

-Pilkku & Ramses 39+5-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan käytyä ja vanhan kaavan mukaan meni. Eli kaikki paikat kiinni ja tiukasti, eikä kohdunkaula ollut yhtään lyhentynyt. Painoarvio 2970 grammaa ja ennuste noin 4 kiloinen vauva syntyessään. Totesi vaan, että tuskin tämäkään ennen aikojaan tulee, kun eivät ole aiemminkaan tulleet. Ihan kun en olisi sitä itse tiennyt, kun ei ole supistuksen supistusta. Synnytys alakautta, eli veikkaan tammikuun alkua.

Mutta edellisillä kerroilla olen ottanut loppuajan rennosti, kun ovat niin kehottaneet. Nyt ajattelin tehdä kaikki mahdolliset hommat, jotka on rästiin jääneet. Ja niitä kyllä riittää. Keittiönkin voisi siivota suunnilleen hammasharjalla ja kiillottaa päälle. Hienot liitoskivut kyllä sain lääkärin ronkinnan jälkeen ja ajoin tuossa kamalassa kelissä itse suht pitkän matkan synnärille ja takaisin, vaikka oli mieskin mukana.

Kaikki oli hyvin ja arvot kunnossa. Ihana lääkäri, kun ei maininnut mitään ylipainosta. Tavallisesti sanovat, että oletkos tietoinen, että sulla on tätä ylipainoa? *Juu, en varmaan ole huomannut.*

Vatsa taitaa olla suuri, kun tuntemattomatkin sitä kauhistelee. Itse on kai niin tottunut siihen, ettei sitä huomaa. Appivanhemmatkin kävi illalla ja olivat ihan järkyttyneitä, jos se ei kohta synny. Haluaisivat vaan, että olisi jo jouluna olemassa... Enpä itse haluaisi...

Quarralle ja kukas oli toinen menossa käynnistykseen: tsemppiä kovasti. On todellakin turhauttavinta hommaa, jos on supistuksia, mutta mitään ei tapahdu...nimimerkillä kokemusta on. Mutta teidän puolesta jännäilen!!

Paneudun taas tähän odottamiseen. Täytyy alkaa ajattelemaan, että kun ei nyt jouluna syntyisi, jos vaikka syntyisikin... käänteispsykologiaa... turhaa tiedän, mutta aika täytyy saada jollain tavalla kulumaan.

*Kitta75 ja masuvauva rv 36+3*

Vierailija
24/25 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äitiliini29 on onnellisesti kahdessa osassa :) (toivottavasti ei harmistu kun kerron)

Saapi itse tulla kertomaan enemmän, mm. sukupuolen ja komeat mitat, mutta siis kaikki hyvin :)

T:Neiti21

Vierailija
25/25 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quarralle ja Bluelle!!! Tulkaahan heti kertomaan kuulumiset kun pystytte!!

Ja juu olisi kiva tietää miten sillä Äitiliinillä on menny..no eiköhän asia selviä piakkoin :)

Vitanova,kiitos kehuista.Mulla tuli tippa linssiin kun muutenkin taas tänään ollu p*ska ilta.Tuli todella hyvään saumaan.Wanhukset ry aiheuttaa taas meikäläiselle päänvaivaa enkä ihan tosi jaksais itteeni kuormittaa niiden toilailuilla ja huolilla mutta hitto ettei jotkut sitten ikinä opi!!!! Välillä tuntuu että mä olisin se vanhempi ja ne niitä lapsia :( perhana..heittäny roolit häränkankkua.

-Tiggr