Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nutraajia!

Vierailija
03.09.2012 |

Millaisia tuloksia olette saaneet ja missä ajassa?

Olitko kokonaan pusseilla vai vain osittain?

Paljonko sinula oli aloittaessa ylipainoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt joku,

Vierailija
2/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 30.7. maanantaina, nyt maanantaina oli kokonaispudotus 10,1kg viidessä viikossa. Laihdutettavaa 30kg eli runsaasti ylipainoa.

Olen kokonaan pusseilla paitsi 4 kertaa "sortunut" syömään enemmän hetken. Eli en ole viettänyt kokonaista mässypäivää vaan esimerkiksi juhlissa maistelin makeita ja joku lauantai söin yhden makkaran ja join kolme olutta illalla, muuten olin päivän normaalisti. Arjessa pienempää sortumista: joskus maistanut keittoa lusikallisen, joskus pari juustonviipaletta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten 20 kiloa muutamassa kuukaudessa. Söin pelkästään noita pirtelöitä, en edes niitä sallittuja kasviksia koska minulla minkään pureskelu aiheutti heti himoa syödä muutakin. Helposti meni dieetti ekojen muutaman tukalan päivän jälkeen, kunhan ketoosi kunnolla alkoi. Paino putosi 72 kilosta 52 kiloon.

Eikä ole kilot mitään takaisin tulleet kuten monet väittää että pikapudotuksen jälkeen käy. Joulun ja kesäloman jälkeen joskus ollut tilapäisesti pari kg enemmän mutta sitten olen taas hetken keventänyt syömistä niin taas on palannut paino 52 kiloon.

Vierailija
4/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastitteko liikuntaa tuona aikana?

Mitään rankkaa ei suositella kun on VLCD-kuurilla. Ja itse katsoin parhaaksi välttää kaikenlaista liikuntaa, koska se lisää minulla ruokahalua ja vaikeuttaa kuurilla pysymistä. VLCD:n vähäisillä kaloreilla laihtuu mainiosti ilman liikuntaakin.

Vierailija
5/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9vkoa ja nyt - 10.2kg eli syön myös hiilaritonta . Valtavan paljon enemmän olisi tippunu täys nutrauksella. Alku oli vähän hankala.

Vierailija
6/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku yhtään ja paino on paljon

Vierailija
7/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan? Vai onko olo ihan voimaton?

Vierailija
8/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyttekö kuitenki käymään töissä, ja esim kävelemään kauppaan? Vai onko olo ihan voimaton?

Kyllä minä kävin töissä ihan koko jakson ja ulkoilutin koiria pari tuntia joka päivä. Ei minulla mikään voimaton olo ollut muutamaa alkupäivää lukuunottamatta ollenkaan. Minulla tosin on istumatyö, en tiedä miten onnistuisi jos olisi rankka ruumillinen työ - rankkaa fyysistä rasitustahan ei suositella kuurin aikana.

Ja kun joku mainitsi tuon osanutrauksen niin kerron oman kokemuksenikin: minusta se on järkyttävää kituutusta. Siinä kun ei mene ketoosiin kuten täysnutrauksessa, joten on jatkuvasti melko suuresta kalorivajeesta seuraava nälkä ja ikävä olo, ja lisäksi paino laskee huomattavasti täysnutrausta hitaammin. Mä en pystynyt kauaa osanutrausta jatkamaan mutta täysnutraus sujui hyvin.

t. 6