Gallup: Minä vuonna kävit ensimmäisen kerran näilä sivuilla?
Kommentit (17)
Välissä 12 vuotta satunnaisia vierailuja, tänä kesänä taas aktivoitunut.
30 vuotiaana , 10-vuotiaan äitinä.
välissä on ollut monien vuosien tauko. nyt taas parisen vuotta lueskellut palstaa.
Kun saimme ensimmäisen tietokoneen :) Siitä lähtien oikeastaan päivittäin.
Melkein päivittäin avaan palstan, usein kommentoinkin. Aloituksia tulee tehtyä harvemmin.
Muistattekos muuten vielä sitä, että alunperin vauva-lehti.fi:ssä oli vain yksi keskustelupalsta? Jaottelu eri aihepiireihin tuli vasta myöhemmin. Ja tosiaan tämä oli vauva-lehti.fi :) Domain vauva.fi oli jossain muussa käytössä, tänne se ei johtanut.
Legendaarisista nikeistä on mieleen jäänyt erityisesti Maito-Mari joka sai minkä tahansa keskustelun käännettyä maidon hengenvaarallisuuteen :D
Melkein päivittäin avaan palstan, usein kommentoinkin. Aloituksia tulee tehtyä harvemmin.
Muistattekos muuten vielä sitä, että alunperin vauva-lehti.fi:ssä oli vain yksi keskustelupalsta? Jaottelu eri aihepiireihin tuli vasta myöhemmin. Ja tosiaan tämä oli vauva-lehti.fi :) Domain vauva.fi oli jossain muussa käytössä, tänne se ei johtanut.
Legendaarisista nikeistä on mieleen jäänyt erityisesti Maito-Mari joka sai minkä tahansa keskustelun käännettyä maidon hengenvaarallisuuteen :D
Silloin kun minä aloitin palstailun, kaikki viestit menivät ensin toimituksen sensuurin läpi ja niitä julkaistiin 2-3 krt viikossa. Siis myös vastaukset ja kommentit. Sitten vapautettiin vastaukset ja pian pääsi viestittelemäänkin ilman sensuuria. Ja aikojen alussa on kuulemma ollut vain isien palsta. Silloinkin oli äitien ja isien palsta ja äidit kirjoitteli molemmille :-)
Tosin alkuun ihan muilla palstoilla kuin Aihe vapaalla. Se oli aika... sekopäinen paikka. ;-) Minun ominta aluettani olivat Ruoka ja lastentarvikkeet ja Terveys.
Sitten kun Suuri palstauudistus tuli vuonna 2002 loppui minulta vauvailut moneksi vuodeksi. Asia-alueille en ole palannut koskaan. :-/ Onlinelle palasin joskus, sitten vaihdoin vuosiksi Kaksplussalle ja nyt tulin Elisa-jutun myötä heinäkuussa taas takaisin.
ja edelleen olen palstasta samaa mieltä, enkä siksi ymmärrä, mitä hittoa täällä teen
kyllä mietittyä, että ehkä löytyisi fiksumpaakin tekemistä:)))
välissä oli jokusen vuoden paussi
Aika pitkään siis täällä jo pyöriny.Välillä kyllä useiden kuukausien taukoja.