Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka on suostunut miehen mieliksi peppuseksiin, eikä ole tykännyt siitä?

Vierailija
03.09.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänne kirjoitti kesällä se nuori nainen jolla oli suhde perheenisään. Mies oli hänet siihen suostutellut eikä nainen ollut tykännyt. Eli kyllä sitä tapahtuu.

Vierailija
2/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on, kunhan ei riko paikkoja. Ei kaikesta tarvitse tykätä, jos toinen saa siitä kumminkin hillittömät kiksit.

Eivät kaikki miehetkään tykkää nuolla naisen toosaa, silti nuolevat, koska nainen lentää maatakiertävälle radalle hyvästä suuhoidosta......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena ja tyhmänä.

Vierailija
5/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan yritetty, mutta heti kun alkaa mennä vähän syvemmälle, alkaa yököttämään, ja tuntua todella vastemieliseltä.

Enää en halua edes kokeilla.

Vierailija
6/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole onnistunut oikein ja mun mielestä se on pelkästään kamalaa.

Vierailija
7/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä peppuseksistä mitenkään erityisesti, mutta noin kerran pariin kuukauteen annan miehen mieliksi, koska tämä pitää siitä todella paljon.

Ei ole vielä suoli revennyt ja "vastapalvelukseksi" mies tekee sängyssä asioita joista minä erityisesti pidän mutta hän jättäisi mieluummin väliin.

Jos haluaa saada on pakko antaa.

Vierailija
8/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen siirtänyt kokemusta tuonnemmaksi. En usko pitäväni siitä.

Mieskään ei ole anaalia saanut koskaan ja minusta voitaisi molemmat aivan hyvin jäädä kokeilemattakin.

Vierailija
9/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehen ehdotuksesta sitä kokeiltiin. Mies ei ollut kertaakaan kokeillut enkä myöskään minä. Molemmat oli sillä fiiliksellä, ettei se nyt mikään pakko ole, mutta tuleepahan kokeiltua. Ja kummatkin todettiin sen jälkeen, että eipä ollu kovinkaan hääppöistä. Minuun sattui pikkasen ja mieskin totesi, että ei se nyt niin ihmeelliseltä tunnu. Pitää enemmän pillusta. Se olikin sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun ollaan kokeiltu, eikä mies ole sen kummemmin ehdotellut lisäkertoja. Kuten myöskään en minä. Vaikka mies olikin erittäin varovainen, liukastetta käytettiin paljon, sattui se silti aika tavalla. Ei kiitti.

Vierailija
10/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on, kunhan ei riko paikkoja. Ei kaikesta tarvitse tykätä, jos toinen saa siitä kumminkin hillittömät kiksit.

Eivät kaikki miehetkään tykkää nuolla naisen toosaa, silti nuolevat, koska nainen lentää maatakiertävälle radalle hyvästä suuhoidosta......

Vierailija
11/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran suostua. En vaan usko, että itse saisin siitä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi