Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan muu tuntenut kovaa tuskaa jätettyään paskan pyttyyn?
03.09.2012 |
Voiko kakasta eroaminenkin olla vaikeaa? Tuntuu että saan vetää pytystä alas kaikki haaveeni. Olen niin pettynyt. Oikeastihan mun pitäisi olla helpottunut. Ummetus helpotti ja pukamat myös.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa